نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
۰ |
۰
کلوب| پرسپولیس - النصر؛ نتیجه‌ای که محتمل بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هرچند فوتبال غیرقابل پیش بینی است و به اثبات رسیده که تیم های ضعیف هم می‌توانند برابر تیم های قدرتمند امتیاز بگیرند و به نوعی شگفتی بیافرینند اما از سویی دیگر هم نمی توان جذب ستاره ها را هم برای قدرتمندتر شدن و کسب قهرمانی نادیده گرفت و بیهوده خواند.

النصر عربستان که این فصل ستاره های بزرگ اروپایی را جذب کرده تا بتواند هم فوتبال خود را پرآوازه کند و هم فکری برای درآمدزایی و حتی کسب جام کند در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم مزد برتری خود را گرفت.

پرسپولیس که خوشحال و خرسند از مقاومت یک نیمه ای خود به رختکن رفت هرگز فکر این را نمی کرد در نیمه دوم اینگونه مغلوب حریف قدرتمند و ثروتمند عربستانی خود شود. البته اگر از حق نگذریم النصری ها خصوصا در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی سوار بر بازی بودند و تنها اگر شانس یارشان بود چندین موقعیتی که همین رونالدو در یک قدمی دروازه از دست داد را به تور دروازه می چسباند هرگز نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول بدست نمی آمد.

شاید پرسپولیسی ها و خصوصا بیرانوند از بسته نگه داشتن دروازه خود تنها مقابل رونالدو خوشحال باشند و این مهاجم پرتغالی را ناکام گذاشته باشند. اما هم رونالدو به هدف خود رسید و هم النصری ها با دو گل و کسب ۳ امتیاز با دست پر تهران را ترک کردند. حتی کسب تساوی، خوشایند پرسپولیس در زمین خودش بود اما نباید از واقعیت فرار کنیم که النصری ها چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم چندین سر و گردن از قرمز پوشان تهرانی بالاتر بودند و انصافا به حق خود هم رسیدند.

شاید اگر بازی به تساوی بدون گل می رسید حق مطلب در این بازی ادا نمی شد اما شکست پرسپولیس حتی از قبل از بازی محتمل به نظر می رسید و این ادعا در جریان بازی و خصوصا در ۲۰ دقیقه ابتدا و دقایق پایانی بازی بسیار مشهود و واضح بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی