نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
۸ |
۱
شایعه خداحافظی حسن یزدانی در بلگراد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلخ‌ترین نتیجه برای کشتی ایران در مسابقات جهانی شکست ضربه فنی حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی بود.

کاپیتان پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی که تا ۳ ثانیه مانده به اتمام کشتی با حریف آمریکایی ۹ بر۳ عقب بود ناگهان غافلگیر شده و ضربه فنی شد!

شاید بدبین ترین کشتی دوستان کشورمان هم تصور نمی کردند حسن یزدانی این چنین یک طرفه قافیه را به دیوید تیلور ببازد اما ...

از بلگراد خبرمی رسد که این شکست تلخ با ناراحتی شدید پهلوان ایرانی همراه شده است.

جالب تر آن که شنیدیم شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی حسن یزدانی نیز در بلگراد به گوش رسید اما بعید می دانیم صحت داشته باشد.

هرچند یزدانی باخت تلخی را برابر رقیب همیشگی خود تجربه کرد ولی او حداقل تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به خداحافظی از دنیای کشتی فکر نخواهد کرد. حداقل اینکه ما این جور فکر می کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مملی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    اگر دروغه هم که امبدوارم راست باشه،بهترین تصمیمه که گرفته،تا وقتی تیلور هست حسن نمیتونه طلا بگیره
    • علی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      چه ربطی داره. حسن میتونه بیاد نقره رو بگیره ‌که خیلی هم ارزشمنده. کل ورزشکارای دنیا آرزوشون اینه که توی المپیک صرفا شرکت کنن بعد شما میگی چون نمیتونی طلا بگیری پس کلا بیخیال المپیک شو!!!!
    • محمد IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      تا وقتى توى اين آب و خاك،عزيزانى همچون شما كه اتفاقاً تعدادتون هم زياد هست واينهمه قدر نشناس و قهرمان كُش و بدمرام وجود داره ، حال و روز اين كشور بهتر از اين نميشه،واقعاً لياقت اين مدل جامعه همين افراد بيسواد و ناتوان تو انواع پستها هست، چون خوب ميبينند ما با نخبه ها چجورى رفتار ميكنيم. الان در مورد حسن يزدانى اينجور رفتارها ميشه كه تو روز فاجعه و شكستش هم نقرهء جهان رو آورده، كسى كه تنها مدال طلاى كشتى آزاد ما بعد از المپيك ٢٠٠٠ رو آورده، كسى كه تو دو سه تا مسابقات جهانى تنها مدال تيم رو آورده و از همه مهمتر اينكه امروز هى دارن يكسرى ميگن كامران و …بابا كامران هم قبل از المپيك و هم قبل از جانى با حسن انتخابى گرفتند و حسن عزيز با اقتدار پيروز شد ، با عليرضا كريمى هم گرفت و راحت شكست داد.
  • دکتر مصطفی قهرمانی DE ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    آس و کاپیتان تیم ما یعنی حسن یزدانی در برابر دیوید تیلور دگربار نیز فاجعه‌بار کشتی گرفت. متاسفانه به باور من حضور حسن یزدانی با این راندمان 1:7 شکست در مقابل تیلور در المپیک پاریس مفید هیچ فایده‌ای نخواهد بود او در حال حاضر فرد مناسبی برای 86 کیلوگرم ما در این آوردگاه جهانی نیست. مگر اینکه فدراسیون از همین الان به مدال نقره در المپیک بسنده کرده باشد. ما نباید این لطف را به امریکا و تیلور بکنیم که او با یک پیروزی دیگر در مقابل ایران و حسن یزدانی دوران قهرمانی خود را به پایان ببرد. شکستی که نه ما و نه حسن امکان جبران آن را هرگز نخواهیم داشت. حسن یزدانی با یک تصلب روحی - روانی در مقابل تیلور به روی تشک می‌رود و از پیش خود قبول کرده که بازنده است وگرنه به لحاظ قابلیت‌های فنی او کشتی‌گیر بهتری است
  • کشتی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    کامران رو بیارن تو ۸۶کیلو تا به تیلور بفهمونه کشتی یعنی چی
  • مسعود IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    هیچ وقت یه مازنی جاخالی نمی ده
  • داوود تیمور IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    صد بار دیگه هم حسن یزدانی مقابل تیلور میبازه حسن برای المپیک بره۹۶ کامران قاسمپور بیاد ۸۶هرچندحسن اونجا برنز هم نمیگیره چون تاجدینوف وسعدلایف و اسنایدر اونجا حرف اول رو میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی