نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
محمد بن سلمان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ولیعهد عربستان به استقبال بسیار خوب باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه النصر واکنش نشان داد و آن را حرکت مثبتی دانست.

بعد از چند سال شاهد حضور یک تیم عربستانی در ایران بودیم. النصر برای دیدار با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد. باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران استقبال بسیار خوبی از تیم عربستانی داشتند که بازتاب زیادی در رسانه‌های خارجی و عربی داشت.

محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان، در گفت‌وگویی زنده و تلویزیونی با شبکه فاکس‌اسپورت به استقبال بسیار خوب از النصر در ایران واکنش نشان داد. او گفت: این حرکت خوبی است. ما شاهد استقبال خوبی از سوی ایران برای یک تیم عربستانی بودیم. فکر می‌کنم باید این حرکت را بسیار مثبت قلمداد کنیم.

این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید تا این تیم با توجه به تساوی الدحیل و استقلال تاجیکستان در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه پیشنهاد رونالدو برای پرداخت هزینه‌های درمان دختر هنرمند ایرانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    عینک بدبینی برداشته بشه بهتره ، برد و باخت داخل زمین تموم شد اما اثر مثبت استقبال برجامونده به شکلی که ولیعهد عربستان هم اونو مثبت خوانده ، الان این بهتره یا اینکه اثرات منفی برجامی موند
  • ..... IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    ما شاهد استقبال خوبی از سوی ایران! برای یک تیم عربستانی بودیم !هر چند این استقبال نه برای تیم عربستانی که برای رونالدو بود .ولی جمله نشون میده دقیقا داره میگه ادمشون کردیم !حالا بعضیها مثل همیشه میخان تحقیرات رو ماست مالی کنن چون عرضه ی کار دیگری رو ندارن یه بحث دیگه ست.
  • حميد کلاش IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    اره ديديم تو اينستا که چجور از ايران تقدير کردن همه ديدن چجور مردم ايران به تمسخر الفاظ بد گرفتن البته درست کفتن چون يک تعداد بي فرهنگ از کو کمر چطور ابروي چارتا ابرودار بردن
  • حمید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    با مدیریت کم نظیر وحس وطنپرستی بن سلمان عربستان بسرعت در همه زمینه ها پیشرفت می کنه
  • فرامرز IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    قابل توجه کسانی که در این چند روز بی رحمانه مردم ایران را ندید بدید خوانده بودند و نویسنده ای که استقبال مردم از رونالدو و یارانش را مصداق فقر فرهنگی دانسته بود هیچگاه احترام و توجه به میهمان در هیچ فرهنگی نامش فقر فرهنگی نیست و در هر فرهنگی ستودنی ست.راستی چه تصویری از ملت ایران مد نظر این حضرات است که به جهانیان نمایانده شود ؟ یا چه تلقی ای دوست دارند از ایران و ایرانی نزد خارجی ها و همسایگان را مطلوب می دانند ؟متکبر ؟ خشمگین و عصبی ؟ یا مهربان و میهمان نواز ؟ این جلوه واقعی فرهنگ ایران عزیز از زبان خواجه شیراز است: .درخت دوستی بنشان که کام دل برون آید ٫ نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد
  • ایران US ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    با توجه به محتویات کامل مصاحبه، در حقیقت بن سلمان از نتیجه ی کاری که در عرصه ی فوتبال انجام داده راضی است و نه ارتباط ایران و عربستان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی