نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دروازه‌بان منچستریونایتد از کل تیم شجاع‌تر است!/ اونانا تمام تقصیرها را گردن گرفت
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آندره اونانا بعد از بازی منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ تمام تقصیرها را گردن گرفت و از هم‌تیمی‌هایش برای تلاش برای جبران نتیجه بازی تشکر کرد.

آندره اونانا پس از اشتباهش مقابل بایرن مونیخ، از هم‌تیمی‌های خود در منچستریونایتد عذرخواهی کرد. یونایتد در پنج بازی لیگ برتر ده گل دریافت کرد و خرید ۴۷ میلیون پوندی از اینتر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

در جریان شکست ۴-۳ منچستریونایتد در آلیانتس آرنا، اونانا یک سیو معمولی مقابل لروی سانه را نتوانست انجام بدهد. ستاره سابق منچسترسیتی از بیرون محوطه جریمه یک شوت آرام زد، اما اونانا نتوانست به درستی آن را مهار کند و توپ از دست او خارج شد و وارد دروازه شد. اونانا پس از بازی در صحبت با تی‌ان‌تی اسپورت اعتراف کرد که این بدترین بازی عمرش بود، اما از هم‌تیمی‌هایش به خاطر تلاش برای گرفتن نتیجه و زدن سه گل در نیمه دوم تمجید کرد.

اونانا گفت: «اینگونه باختن سخت است زیرا بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بعد از اشتباه من کنترل بازی را از دست دادیم. شرایط سختی است به خصوص برای من، زیرا من تیم را ناامید کردم. ما امروز به خاطر من شکست خوردیم.» اونانا در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کند باید خود را به هواداران یونایتد ثابت کند، پاسخ داد: «البته، من چیزهای زیادی برای اثبات دارم، صادقانه بگویم شروع من خوب نبوده است. امروز یکی از بدترین بازی‌های من بود و تحملش سخت است زیرا فرصت خوبی بود که ناکامی‌هایمان را جبران کنیم. سخت است اما باید با هم باشیم و از اشتباهات خود درس بگیریم.»

هواداران از اونانا به خاطر اینکه اشتباهش را پذیرفت و مقابل رسانه‌ها قرار گرفت، تمجید کردند. یکی از هواداران نوشت: «آفرین به اونانا برای مصاحبه.» دومی اضافه کرد: «اونانا نسبت به بقیه اعضای تیم شخصیت و شجاعت بیشتری نشان داد.» سومی گفت: «اونانا درخواست مصاحبه کرد. اگر دخئا بود الان در راه خانه‌اش بود.» دیگران هم به شدت دروازه‌بان منچستریونایتد را برای پذیرفتن اشتباهاتش و گردن گرفتن شکست تیم تحسین کردند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد و گفت که عدم ثبات در عملکرد تیم، نتایج کلی تیم را پایین می‌آورد. این مربی هلندی گفت: «ناامید شدم. اگر توانستیم سه گل به بایرن بزنیم باید حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم. در این دورانی که هستیم خیلی چیزها بر علیه ماست، اما ما باید شانس خود را به وجود بیاوریم. وقتی به قوانین و اصول خود پایبند نباشیم گل می‌خوریم، اگرچه در سه بازی اخیر با تیم‌های بزرگی بازی کردیم.»

او در مورد شروع ضعیف اونانا گفت: «خوب است که او این مصاحبه را انجام داد اما همه چیز به تیم برمی‌گردد. اشتباه صورت می‌گیرد اما همیشه باید به عنوان تیم به فرم خوب خود برگردی، باید باور کنیم که می‌توانیم دوباره موفق باشیم. قبل از گل خوردن بازی برای بازیکنان آسان بود، باید در طول بازی ثبات داشته باشید. این در دستان ما، من و کل تیم است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی