نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۱۰
دبیر: به درستکار گفتم چرا حتی یک قهرمان المپیک را شکست ندادیم؟/ کادر فنی باید پاسخگوی شکست‌ها در ثانیه‌های پایانی باشد/ آقایان با دلار ۷ هزار تومانی فرار کردند
منبع: تلوبیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا دبیر نسبت به انتقادات وارد شده به تیم ملی کشتی آزاد واکنش نشان داد و از پژمان درستکار هم انتقاد کرد.

با وجود نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان بلگراد، انتقاداتی نسبت به عملکرد کادر فنی این تیم و برخی کشتی‌گیران مطرح شد به همین خاطر علیرضا دبیر در مصاحبه اختصاصی با برنامه دایره طلایی شبکه سه به این موارد پاسخ داد. رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه های منصفانه را می‌خواند و از آنها یادداشت برداری می‌کند افراد مسئول در فدراسیون قبلی را به باد انتقاد گرفت و گفت: من نقدهای منصفانه را گوش می‌کنم و از آنها یادداشت برمی‌دارم مثلاً آقای طلایی خیلی نقدهای خوبی انجام داده بود اما بهتر است کسانی که در فدراسیون قبل کار می‌کردند اظهار نظر نکنند آقایان با دلار ۷۰۰۰ تومانی از کشتی فرار کردند اما حالا ما با دلار ۵۰ هزار تومانی تمام اعزامهای خودمان را انجام می‌دهیم. چطور وقتی در گذشته تیم کشتی ایران یازدهم شد، کسی جواب نمی‌داد و نمی‌گفت باید جواب پس بدهند اما حالا که ما نایب قهرمان جهان شده‌ایم می‌گویند باید توضیح بدهید؟ البته این را هم بگویم که ما بابت همین نایب قهرمانی هم نقد داریم و قبول دارم که در برخی موارد عقب افتادیم. هنوز یادمان نرفته قبلاً چه اتفاقاتی می‌افتاد. الان می‌گویند چرا سهمیه بیشتری برای المپیک نگرفتید ولی نمی‌گویند قبلاً چطور سهمیه گرفتیم. قبلاً سهمیه گرفتیم چون یه کشتی‌گیر دوپینگی بود و محروم شد و سهمیه به ایران رسید. تیلور نیامد و...

علیرضا دبیر در ادامه از پژمان درستکار هم انتقاد کرد و گفت: من به کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد خسته نباشید می‌گویم و برای آنها در بازی‌های آسیایی هم آرزوی موفقیت می‌کنم باید ببینیم آنجا چه نتایجی می‌گیرند و پس از آن تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم ولی خودم به آقای درستکار گفتم چرا حتی یک کشتی‌گیر قهرمان المپیک را شکست ندادیم؟ من چنین نتایجی را حدس می‌زدم و متاسفانه باید بگویم چند ملی پوش تیم آزاد در حد خودشان کشتی نگرفتند. اینکه بگوییم شکست در ۵ ثانیه آخر اتفاق است را هم اصلاً قبول ندارم چون کادر فنی و بدنساز باید جواب بدهند که چرا در ثانیه‌های پایانی مسابقات مهم را واگذار کردیم؟ به نظرم رحمان عموزاد می‌توانست در هیچ کدام از دو مسابقه‌ای که شکست خورد بازنده نباشد.

علیرضا دبیر در پایان مصاحبه مدعی شد در کارهای فنی دخالت نمی‌کند و مشغول به امور مدیریتی است .او تاکید کرد اگر می‌خواست می‌توانست سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باشد ولی کارهای بزرگتری دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • محمود IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    آقای دبیر، یعنی باور کنیم کادر فنی بدون هماهنگی با شما کاری می کنن؟
    • علی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      مثلا چه کاری؟
  • مجتبی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    انصافا دبیر زحمت کشیده برا کشتی ایران یادمون نره گذشته رو هنوز خاطره تلخ المپیک پکن و تک برنز مرادمحمدی از ذهنم نرفته
  • جفاکار TR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    آقای دبیر انصافا صادقانه زحمت میکشه دستمریزاد و خدا یارویاورش باد.
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    جناب دبیر : توصیه میشود حداقل برای این 11 ماه که تا المپیک فرصت داریم اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته به رفع نواقص تیم کشتی ازاد بپردازیم. ازتمام کسانی که میتوانند در بهتر شدن وضعیت تیم کشتی ازاد به کادر فنی کمک کنند دعوت به عمل اورید. در ضمن از این روسهای کارشناس هم ابی گرم نشده و نمیشود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی