نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مُهمدی اولین فینالیست کشتی فرنگی ایران/ گرایی حذف شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسابقات جهانی کشتی فرنگی از امروز آغاز شد و نماینده کشورمان راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از امروز پنجشنبه به میزبانی بلگراد آغاز شد. این مسابقات نخستین مرحله کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌شود.

نتایج فرنگی‌کاران کشورمان به شرح زیر است: 

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۱ شرکت کننده دارد، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سابولس لوسونس از صربستان رفت و به برتری ۸ بر صفر رسید و در یک دقیقه کار را تمام کرد.

دادمرز در یک چهارم و در مبارزه حساس با اوزون حریف ترک ۳ بر صفر پیروز شد و توانست به نیمه‌نهایی صعود کند.

پویا دادمرز قهرمان امیدهای جهان در نیمه‌نهایی با الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان مبارزه کرد که با نتیجه ۳ بر ۲ باخت و به رده‌بندی رفت. دادمرز با آسیب‌دیدگی از ناحیه سر در این مبارزه حاضر شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۴۶ کشتی‌گیر برگزار می‌شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه مبارزه کرد و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.گرایی در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن روبه‌رو شد و با نتیجه ۵ بر ۵ شکست خورد و منتظر حضور حریفش در فینال بود اما با توجه به شکست کشتی‌گیر ژاپنی، گرایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کوواسویچ از صربستان رفت و به برتری ۸ بر صفر رسید تا راهی یک چهارم شود.علیرضا مهمدی قهرمان جوانان جهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مصاف یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت. وی در سرشاخ با این حریف ۴ بر یک به برتری رسید تا به نیمه‌نهایی راه یابد. مهمدی در نیمه‌نهایی مقابل برادو از مولداوی قرار گرفت که با نتیجه ۵ بر یک پیروز و فینالیست شد. این مرحله فردا شب برگزار می‌شود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۳۱ شرکت کننده دارد، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل رفت و به برتری ۹ بر صفر رسید و آغازی توفانی داشت. در دیدار دوم میرزازاده به مصاف ویشنویتسکی از اوکراین رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. میرزازاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فریدریکاس از لیتوانی رفت و با نتیجه یک _ یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 امین میرزازاده نایب قهرمان جهان با اوسکار پینو هیندس دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا سرشاخ می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی