علت غیبت مهاجم جدید استقلال در دیدار دوستانه با گل گهر چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گوستاوو بلانکو یک مهاجم حرفه‌ای است که هنوز راضی نشده در تمرینات گروهی یا بازی‌های درون تیمی و دوستانه استقلال پا به توپ شود!

مهاجم آرژانتینی با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد اما اکنون استقلال نمی تواند قرارداد این بازیکن را به دلیل سقف قرارداد ثبت کند. برهمین اساس گوستاوو بلانکو در دیدار دوستانه استقلال برابر گل گهر سیرجان نیز فقط دور زمین دوید و حاضر به بازی نشد.

او معتقد است زمانی ریسک مصدومیت احتمالی ناشی از بازی کردن را می پذیرد که قراردادش به صورت رسمی ثبت و کارت بازی برایش صادر شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سهراب IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    خب بازیکن حرفه ای همینه دیگه کار درست را کرده عزیزان بعد رسانه محترم دوباره حواسها از النصر پرت شد قفلی و کلید کردنتون رو استقلال شروع شد؟؟؟ بهتر نیست بجای اینکه به همه بفهمانید که یک رسانه به معنای واقعی لنگی هستید درباره باخت تیم محبوبتان و کارشناسی تیم محبوبتان و نقاط ضعف و قوت تیم محبوبتان تیتری و یا خبری بزنید، همه بگن نه بابا شما اشتباه میکنی و این رسانه لنگی نیست؟ مگر نه اینست که دوباره تیم محبوبتان لنگ بازی دارد؟؟ یعنی کسی در این مملکت نیست که یک کلام حرفی بزند که چرا تیم لنگ باخت؟ مرحبا به این رسالت رسانه ای!! جوری برخورد میکنید انگار که تیم لنگ بازی را برده!! که این خود از عجایب فوتبال ما در این چند سال است و من تا بحال اینگونه ندیده بودم.... در این چند روز بعد از باخت لنگ دوباره یک جور اخبار را سوق داده اید به تیم ما انگار که مقصر و مسبب باخت لنگ استقلال است که واقعا جای تاسف مخصوصا برای شما رسانه خبر ورزشی دارد....
  • کلنگلیس IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    همیشه میگفتم خطیر هیچ بازیکنی برای استقلال نخواهد خریدشک نکنید بلانکو هم همین روزها خواهد رفت وقراردادش ثبت نمیشه
  • بهنام IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    هر چقدر هم بخوایید بچسبید به تاج ، بازم کم خواهید آورد ۱۰ مهر، الدحیلی غول بزرگی به نام الونگا هست که از مانه و پانه و رونالدو هم بدتره اگر تو آسیا داورها ایرانی بودن ، امیدی بود، ولی الآن پشیزی نخواهد بود تیم پیر مردها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی