نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
برنامه‌ریزی ویژه میرزازاده برای شکست رضا کایالپ در سه دقیقه دوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین میرزازاده نایب قهرمان سال گذشته جهان بار دیگر به همراه رضا کایالپ به فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نماینده کشورمان، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل رفت و به برتری ۹ بر صفر رسید و آغازی توفانی داشت. در دیدار دوم میرزازاده به مصاف ویشنویتسکی از اوکراین رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. میرزازاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فریدریکاس از لیتوانی رفت و با نتیجه یک -یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در نیمه نهایی امین میرزازاده نایب قهرمان جهان با اوسکار پینو هیندس دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا سرشاخ شد. سنگین‌وزن کشورمان در سرشاخ با این حریف مطرح کوبایی یک - یک برنده شد تا راهی فینال شود. این کشتی‌گیر کشورمان قرار است همچون سال گذشته با رضا کایالپ قهرمان مطرح ترکیه مبارزه ‌کند.

سال گذشته و در فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد (سال ۲۰۲۲ بلگراد) رضا کایالپ و امین میرزازاده به مصاف هم رفتند که نماینده کشورمان در پایان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و به مدال نقره جهان بسنده کرد.

حالا امین میرزازاده که در دیدار رده بندی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز به کایالپ باخته بود از انگیزه خود برای انتقام حرف زده است.

ازبلگراد خبر می رسد امین میرزازاده تصمیم گرفته است با همان شیوه ای که اوسکارپینو هندس کوبایی کشتی گرفت و همان طور که سال گذشته به رضا کایالپ باخت، کشتی بگیرد.

به عبارت ساده تر پوئن اخطار سه دقیقه اول به امین میرزازاده برسد و پوئن اخطار سه دقیقه دوم به قهرمان ترکیه ای تا در نهایت نماینده ۱۳۰ کیلوگرمی کشورمان مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را از آن خود کند. هدفی که اصلا و ابدا با توجه به سن و سال رضا کایالپ و میرزازاده دور از دسترس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آشنا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    اولین باره که می بینیم کشتی گیر روی کشتی نگرفتن برنامه ریزی می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی