نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شکیرا
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شکیرا و پیکه در تابستان گذشته از هم جدا شدند و این خواننده با بازگشت به آمریکا حرفه خوانندگی خود را مجددا پرقدرت شروع کرده است.

شکیرا در مصاحبه‌ای با بیلبورد که روز پنجشنبه منتشر شد، در مورد ناکامی رابطه‌ای که با جرارد پیکه داشت و تمایلش برای عشقی پایدار مانند عشق پدر و مادرش که ۵۰ سال در کنار هم مانده‌اند صحبت کرد. این ستاره کلمبیایی ۴۶ ساله گفت که زمانی رویایش این بود که با پدر دو فرزندش رابطه مادام‌العمر داشته باشد. او هنوز هم با احساسات خود درگیر است و با سختی‌های زندگی به عنوان مادر مجرد مقابله می‌کند.

او به گفته خودش دوران پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته: «من چندین مرحله را پشت سر گذاشتم: انکار، عصبانیت، درد، ناامیدی، دوباره عصبانیت، دوباره درد. اکنون در مرحله تلاش برای بقا هستم.»

شکیرا گفت که قبل از جدایی از پیکه ایمان داشت که مرگ آنها را از هم جدا خواهد کرد. «اولویت من خانه و خانواده‌ام بود. من به «مرگ ما را از هم جدا خواهد کرد» اعتقاد داشتم. این همان چیزی بود که برای خودم و فرزندانم می‌خواستم، اما نشد.»

این خواننده همچنین در مورد موسیقی خود صحبت کرد و فرصت‌هایی را که از زمان جدایی‌اش برای تولید آهنگ‌های جدید داشت را توصیف کرد. به نظر می‌رسد چند تک‌آهنگ اخیر او از جمله آهنگ «رئیس» به جراد پیکه کنایه می‌زند. نام این آهنگ برگرفته از نام مستعاری است که دوستان پیکه به شکیرا داده بودند، زیرا شکیرا زیاد با آنها جور نشده بود و آنها شکیرا را «رئیس» خطاب می‌کردند. در موزیک ویدئوی این آهنگ پرستار بچه را می‌بینیم که پیکه بدون اینکه پولش را بدهد اخراجش کرده بود.

شکیرا در موزیک‌ویدیوی جدیدش برای تک‌آهنگ «کوپا واچیا» به صورت یک پری دریایی ظاهر می‌شود، که در نهایت به دریا باز می‌گردد زیرا سرنوشتش این است. خواننده کلمبیایی توضیح داد: «پری دریایی بخشی از من را نشان می‌دهد که ربوده شده و از دنیایی که به آن تعلق دارد به دنیایی که به آن تعلق ندارد برده شده است. دنیایی که برای حضور در آن باید فداکاری‌های زیادی می‌کرد. دنیایی که شاید در آن کمبود اکسیژن داشت. اما در نهایت به دریا باز می‌گردد زیرا این سرنوشت اوست، درست مثل من که به میامی برگشتم. این پری دریایی ابتدا ربوده شد و سپس برای عشق در کنار این مرد اسیر و به نوعی محبوس شد. رفاه خودش و آنچه برای او طبیعی است را قربانی عشق می‌کند. و سپس در سطل زباله انداخته می‌شود و توسط موش‌ها احاطه می‌شود.»

شکیرا و جرارد پیکه

شکیرا با صحبت در مورد زندگی خود قبل از جدایی، گفت که زندگی حرفه‌ای او در طول ده سال حضور در بارسلونا دچار مشکل شد. «من زندگی‌ام را به او اختصاص داده بودم. به خانواده. برای من بسیار سخت بود که در بارسلونا به حرفه‌ام توجه کنم. نمی‌توانستم فرزندانم را رها کنم و به خارج از خانه بروم تا آهنگ بسازم. اما الان اگر ایده‌ای داشته باشم می‌توانم بلافاصله با هرکه بخواهم همکاری کنم.»

او که از پیکه دو پسر به نام‌های میلان ۹ ساله و ساشا ۷ ساله دارد، از سختی‌های زندگی به عنوان مادر مجرد حرف می‌زند. «بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم مادر مجرد بودن و ستاره پاپ بودن با هم سازگار نیستند. باید بچه‌هایم را بخوابانم و به استودیوی ضبط بروم. مثل شعبده‌بازی است.»

این زوج تابستان گذشته به خاطر خیانت جرارد پیکه بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و شکیرا به همراه فرزندانش به میامی نقل مکان کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بهنام IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    مسی خوب لقبی بهش داد یهودا بمعنی یک خیانتکار تمام عیار
    • خسته IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      اون کسی که اون باهاش خیانت کرد اگه سر راه تو قرار میگرفت کفش هاش را هم لیس میزدی پس الکی حرف نزن و قضاوت نکن
  • * IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    اغلب زندگی خانوادگی در غرب،البته برای عده ای که فقط مادیات ملاک هست باز هم این مدل زندگی رویایی به حساب میاد حتی با وجود خیانت ها با وجود جدا شدن ها
  • احسی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    افرین شکیرا.خاک دوعالم توسرپیکه
  • اهورا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    آفرین شکیرا با این اعتماد به نفس و مدیریت ات@
  • ایرانی اصیل IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    اغلب زندگی هاتوغرب حداقل یکبارطلاق وجودداره میدونیدچرااا! بخاطره نداشتن حجاب خانومهاست خیلی واضحه که مردهابادیدن زیبایی های زنهای دیگه وسوسه میشن وخیانت میکنن، حجاب برای خانومهابسیاربراشون منفعت داره یکی ش پایین آوردن آمارخیانت هست، بنده چندوقت هست که باعلم حجاب روانتخاب کردم
    • ح IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      عجب زیرکی را گفتم این احوال بین خندید و گفت بلعجب کاری پریشان عالمی اگه این حرفاتون درست باشه پس چرا خانومان کشور ما که با حجاب هستند گاهی زندگیشان پایدار نیست آیا مردانه هم به زنانشان که با حجاب هست خیانت نمی‌کنند البته من از زنان و مردان غربی و شرقی اصلاً حمایت نمیکنم چون متاسفانه هیچی بارشان نیست درست مانند سیاستمندانشان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی