نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شاه‌ماهی سابق نقل و انتقالات پس از ۴۷۶ روز سرانجام گل زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد شهباززاده در هفته پنجم لیگ برتر بالاخره گل زد اما چرا گل زدن یک مهاجم در این رقابت ها باید این قدر مهم باشد؟

در چهار بازی که از هفته پنجم برگزار شد مس رفسنجان در خانه دو گل به آلومینیوم زد. ساکت الهامی پس از شکست قبل از تعطیلات قول داده بود که تیم او را بعد از این وقفه خواهیم دید و به قولش عمل کرد و برد. اما این بازی با گلزنی سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی در همان نیمه اول مهمتر شد. شهباززاده که سابقه آقای گلی در لیگ برتر با لباس سپاهان را دارد توانست بعد از ۴۷۶ روز دوباره گل بزند!

سجاد در سایپا چهره شد و به استقلال آمد و پس از کش و قوس‌های زیاد لیگ بیستم با لباس سپاهان آقای گل شد. در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم پرسپولیس سفت و سخت شهباززاده را می‌خواست اما او روز آخر قراردادش را با سپاهان تمدید کرد! شهباززاده در فصل بیست و یکم دیگر نتوانست آن مهره مفید برای سپاهان باشد و تنها ۶ گل زد:

*هفته‌ دوم دو گل به نفت مسجد سلیمان

*هقته ۱۷ به نفت مسجدسلیمان

*هفته ۲۲ به نساجی

*هفته ۲۷ به پرسپولیس

*هفته ۳۰ به آلومینیوم

شماره ۱۰ سپاهان که قراردادش را یک ساله تمدید کرده بود، در فصل و نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم دوباره مورد توجه پرسپولیس و استقلال قرار گرفت. این بار هم روز آخر شماره ۱۰ پرسپولیس را نخواست و استقلال را ترجیح داد! اما یک فصل کامل مهاجم با تجربه حتی یک گل هم برای استقلال نزد و عجیب آنکه در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم دوباره خواهان داشت و این بار به مس رفسنجان رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی