نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شوک به کاروان ایران در هانگژو؛ چرا پدیده ورزش ایران انصراف داد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس دلیل کناره‌گیری دختر ملی‌پوش ایران از ادامه رقابتش در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را تشریح کرد.

 فریده اشرف گنجویی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس درباره عملکرد مشکات‌الزهرا صفی در نخستین دیدارش در مسابقات تنیس بازی‌های آسیایی هانگژو و شکست مقابل حریف چین تایپه‌ای، اظهار داشت: صفی ماه‌ها است که تمرین می‌کند و در یک سال اخیر شدیدتر تمریناتش را پیگیری و طوری برنامه‌ریزی کرد که با آمادگی کامل به مسابقات وارد شود.

وی ادامه داد: به هر حال ممکن است در مسیر هر ورزشکاری فراز و نشیب به وجود بیاید، مشکات هم در چند روزی که وارد دهکده مسابقات شد طی روزهای گذشته احساس سرماخوردگی داشت که پزشکان دارو برایش تجویز کردند. این موضوع روی‌ کارش تأثیرگذار بود، چون کمی تب داشت که روی عملکردش تأثیرگذار بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس تصریح کرد: او در این چند روز دارو مصرف می‌کرد اما با تمام توانش در مسابقه حاضر شد. این انتظار را داشتیم که بهترین خودش باشد اما به خاطر کسالت از ادامه مسابقه انصراف داد.

گنجویی افزود: صفی با قرعه سختی روبرو و با یکی از بهترین و مطرح‌ترین بازیکنان حاضر در این مسابقات در دور اول مواجه شد. رویارویی با چنین بازیکن باتجربه‌ای سخت بود و حریف توانمندی‌های بسیار بالایی داشت و باتجربه بود، اما به هر حال رویارویی با چنین بازیکنانی هم می‌تواند به افزایش سطح کیفی ورزشکاران کمک کند که امیدواریم مشکات هم از این تجربه در بازی‌های بعدی به خوبی استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی