نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
دو بازیکنی که کاپیتانی منچستریونایتد را رد کردند چه کسانی بودند؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام دو بازیکنی که بازوبند کاپیتانی را از اوله‌گنار سولشائر نگرفتند فاش شده است.

مارکوس رشفورد و پل پوگبا کاپیتانی منچستریونایتد را رد کردند. اوله گنارسولشائر، مربی وقت، به هر دو پیشنهاد این نقش را داده بود اما آنها به دلایل مختلف این پیشنهاد را رد کردند.

سولشائر در مصاحبه‌ای که این هفته انجام داد، گفت وقتی دو بازیکن بازوبند را رد کردند احساس ناامیدی کرد، اما از ذکر نام این دو بازیکن خودداری کرد. حالا منبع نشریه سان فاش کرده است: «بازوبند به پل پوگبا پیشنهاد شد اما او گفت که می‌خواهد باشگاه را ترک کند، بنابراین آن را رد کرد. از رشفورد نیز خواسته شد تا کاپیتانی را بر عهده بگیرد، اما او گفت که فکر نمی‌کند برای این کار آماده باشد.»

سولشائر در اوایل این هفته به بازیکنانی اشاره کرد که باعث شدند دوران حضور او در اولدترافورد در نوامبر ۲۰۲۱ با مشکلاتی روبرو شود. مربی نروژی که خواهان بازگشت به مربیگری است، گفت: «برخی از آنها آنطور که خودشان تصور می‌کردند خوب نبودند. نام نمی‌برم اما وقتی دو نفرشان شانس کاپیتان شدن را رد کردند بسیار ناامید شدم. همچنین وقتی برخی دیگر گفتند که بازی نمی‌کنند یا تمرین نمی‌کنند زیرا می‌خواهند به زور از باشگاه خارج شوند، باز هم احساس ناامیدی کردم.»

سولشائر در دسامبر ۲۰۱۸ عنوان مربی موقت اولدترافورد را بر عهده گرفت، و در مارس ۲۰۱۹ مربی دائمی شد. در آن زمان آنتونیو والنسیا کاپیتان بود. وقتی این بازیکن اکوادوری در پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ باشگاه را ترک کرد، بازوبند به اشلی یانگ، مدافع کناری انگلیس رسید. اما یانگ تنها شش ماه بعد جدا شد و به اینتر پیوست و سولشائر هری مگوایر را به عنوان کاپیتان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: یک اعتراف بزرگ؛ اشتباه کردم رونالدو را برگرداندم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی