ناصر الخلیفی جواب مسی را داد؛ این کار بی‌احترامی بود چون...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسید که درگیری بین لیونل مسی و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به این زودی به پایان نخواهد رسید.

 مسی پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان امسال از این باشگاه جدا شد اما حرف و حدیث‌ها درباره دوران حضور او در پارک دو پرنس همچنان ادامه دارد.  

این ستاره آرژانتینی چند روز قبل در گفتگویی از این موضوع گلایه کرده بود که این باشگاه پس از قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استقبال خوبی از او نکرده و در حد و اندازه قهرمان جهان با او رفتار نشده است.  

حالا نوبت به الخلیفی رسیده که در آستانه دیدار حساس تیمش برابر المپیک مارسی و با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات مطرح شده از سوی این بازیکن سابق پی اس جی واکنش نشان دهد.  

رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این باره گفت: «صحبت‌های زیادی در خارج از این باشگاه مطرح شده است. من نمی‌دانم که او دقیقا چه گفته یا چه نگفته است. همانطور که همه شاهد بودند، ما حتی ویدیویی برای او منتشر کردیم، در تمرینات به او تبریک گفتم و این اتفاق به صورت خصوصی هم رخ داد.  

اما با احترام به مسی، ما باشگاهی فرانسوی هستیم. این که بخواهیم مهمانی بزرگی به راه بیاندازیم بی‌احترامی به کشوری بود که در فینال شکست خورده بود و بی‌احترامی به هم تیمی‌های فرانسوی او در پی اس جی و هواداران ما بود. انجام چنین کاری در ورزشگاه درست نبود.»

الخلیفی همچنین به شرایط فعلی کیلیان امباپه اشاره کرد و اظهار داشت: «مشکلی که ما بین خودمان داریم باید در این خانواده بماند. کیلیان هم عضوی از این خانواده است. من به کارهایی که او و تمامی اعضای این تیم انجام می‌دهند افتخار می‌کنم.»

او همچنین خواهان اهدای توپ طلا به امباپه شد و این بازیکن را بهترین بازیکن دنیا خطاب کرد تا نشان دهد که مواضع او نسبت به تابستانی که گذشت و اتفاقاتی که رخ داد بسیار تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متا ورس! IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    این رابطه را در "الگوی رفتار متقابل"! که قرار بدیم، شاید استقبال از خودش را با رونالدو در ایران مقایسه کرده😉🙃

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی