نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
این کشتی‌گیر به خاطر برادرش تغییر وزن نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا گرایی برای رسیدن به وزن ۶۷ کیلوگرم، کیلوهای زیادی کم کرده و شایعاتی مطرح شد مبنی بر این که شاید به یک وزن بالاتر برود اما او چنین تصمیمی ندارد.

هم‌تیمی‌های محمدرضا گرایی و هم تیمی هایش به این قهرمان عنوان دار کشتی فرنگی لقب مرد یخی داده‌اند.

قهرمان وزن ۶۷ کیلوگرم المپیک توکیو در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد نشانی از آن قهرمان پرجنب و جوش و فنی سال های گذشته نداشت. محمدرضا گرایی که به لطف بخت و اقبال و حتی کمک داوران توانسته بود از سد قهرمان ژاپنی بگذرد، در مسابقه یک چهارم نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم برابر حسرت جعفراف از آذربایجان به میدان رفت که با نمایشی ضعیف ۱۰ برصفر شکست خورد تا شانس رسیدن به فینال را از دست بدهد.

آنچه در کشتی‌های امسال گرایی در بلگراد مشهود بود، ضعف جسمانی و افت بدنی در تایم دوم مسابقات بود خاصه آن که در کشتی با حریف ژاپنی برای وقت کشی، خیسی تشک کشتی را بهانه کرد و ...

از بلگراد خبر می‌رسد محمدرضا گرایی برای رسیدن به وزن ۶۷ کیلوگرم، کیلوهای زیادی کم کرده و شایعاتی مطرح شد مبنی بر این که شاید به یک وزن بالاتر برود اما اخبار موثق حکایت از آن دارد که او چنین تصمیمی ندارد.

اوزان المپیکی کشتی فرنگی عبارت است از؛ ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم اما ازآنجایی که محمدعلی گرایی برادر محمدرضا در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی می‌گیرد، مرد یخی به وزنی نمی‌رود که رقیب برادر خودش شود! شاید محمدرضا گرایی درآینده تغییر وزن دهد اما زمانی که برادر بزرگ‌ترش از کشتی خداحافظی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی