نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شاهکار جدید فوتبال ایران با ضرب و شتم داور!/ باشگاه شاکی رسما اطلاعیه داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه خیبر خرم آباد در اعلام خبر نیمه تمام ماندن بازی با داماش گیلان روی واژه «ضرب و شتم» داور تاکید کرد.

اتفاق جنجالی پیش آمده در بازی خیبر و داماش از هفته چهارم لیگ یک که عصر امروز در خرم آباد رخ داد به حاشیه مهم ساعات گذشته فوتبال تبدیل شده است. نیمه تمام ماندن بازی در دقیقه ۸ و بعد از گل تیم خیبر جزو عجایب فوتبال محسوب می‌شود.

در حالی که به نظر می رسد مسئولان داماش گیلان و اعضای این تیم در صدد هستند با توضیح درباره ماجراهای بازی با خیبر از حکم سنگین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرار کنند، باشگاه خیبر در اطلاعیه‌ای که روی رسانه رسمی خود منتشر کرده، روی «ضرب و شتم داور وسط» تاکید داشته است.

در اطلاعیه باشگاه خیبر خرم آباد آمده است: «دیدار خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان، در حالی که در دقیقه هفت و با گل حسین شهابی با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر در جریان بود، به دلیل ورود عوامل تیم داماش به زمین مسابقه و ضرب و شتم داور مسابقه، نیمه تمام ماند.»

در بخش بعدی این اطلاعیه نوشته شده: «داور مسابقه پس از اینکه توسط عوامل تیم داماش مورد ضرب و شتم قرار گرفت، دیگر به زمین مسابقه بازنگشت.»

مسئولان خیبر خرم‌آباد حالا منتظر حکم کمیته انضباطی درباره اتفاق جنجالی بازی عصر دوشنبه خود هستند. آنها خواهان سه بر صفر شدن نتیجه بازی به سود خود شده‌اند و به نظر می رسد با گزارش نماینده فدراسیون و داور وسط هم چنین اتفاقی در انتظار داماش گیلان باشد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: حمله داماشی‌ها به داور سرشناس؛ صورت حیدری زخمی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زیگزاگ IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    الان به نفع خیبر شد. دوستان در فدراسیون برای سه-صفر کردن بازی دستشون بازه.داور تابلو داشت به نفع سوت میزد. برد این مدلی رو نخواستیم. آقای افشاریان یه کمیته ی گندیده رو اداره میکنه.
    • بشیر IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      به کجا رسیدیم که چنین بی اخلاق شدیم هیچی نمانده نه احترام نه فرهنگ هیچ هیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی