نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
انتقاد شدید میثاقی در شبکه ۳؛ این یک هشدار دوستانه است!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی پس از مصاف پرسپولیس و السد با حضور پرشمار ماموران امنیتی شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت.

همواره میکسدزون ورزشگاه آزادی به ویژه در بازی‌های حساس شلوغ می‌شود، اما در مصاف پرسپولیس و النصر با توجه به اینکه مسابقه بدون حضور هواداران هم برگزار شد، ازدحام منطقه میکسدزون به شکل عجیب و غریبی توی ذوق می‌زد.

به دلیل قوانین AFC امکان انجام مصاحبه برای خبرنگاران به مانند بازی‌های لیگ برتر وجود نداشت و ستارگان النصر نظیر رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ و بقیه هم با اسکورت به شکلی سریع از مقابل خبرنگاران عبور می‌کردند.

مرحله بعدی گذر از سد ماموران کنترل کننده نظم بود که با لباس‌های فسفری خود مشهود بودند. اما چیزی که عجیب بود، تعداد پرشمار آنها بود که انتقاد محمدحسین میثاقی و علیرضا بیرانوند را نیز در پی داشت.

بیرانوند برای اشاره به ضرورت عدم حضور پرشمار نیروها به خاطره تلخ خود با پرسپولیس در جم و درگیری‌اش با یکی از نیروهای امنیتی پرداخت، که البته حواشی زیادی نیز برای بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس ایجاد کرد. بیرانوند دراین باره گفت:« من صحبتم در آن روز بابت همین چیزهایی بود که شما نشان دادید. شما باید کاری کنید که تیم‌ها بیایند و بروند و شلوغ کاری نکنند.» 

میثاقی در ادامه با صحبت روی بخشی که پیرامون رونالدو در راهروی ورزشگاه آزادی را پرازدحام نشان می‌داد، گفت:« ما چهره تک تک افرادی که کنار رونالدو هستند را هم داریم. خود عزیزانی که برای برگزاری نظم هستند، باید توجه کنند. اتوبوس پرسپولیس که می‌رود، هیچ کس نیست. اما اتوبوس النصر که آمد، دو هزار نفر ریختند. یکی از آنها تماشاگر نیست. بازی بدون تماشاگر بود. خود عزیزانی که برای برقراری نظم هستند، باید توجه کنند. این آخرش بی نظمی شد.»

میثاقی در پایان ابراز امیدواری کرد که نیروهای برقرار کننده نظم در بازی‌های آسیایی بعدی این اتفاقات را تکرار نکنند:« خوشحالم که قرار است جلسه‌ای میان دستگاه‌های مختلف حاضر در ورزشگاه برگزار شود تا با خطای کمتر عشق و علاقه‌ای که وجود دارد، همه چیز درست مدیریت شود و بچه ۱۰،۱۲ ساله در میکسدزون با آیدی کارت نبینیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی