پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها سقف را دور زده است/ سال‌هاست که در شرایط مشکوک گل می‌زنند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پرسپولیس در تلویزیون درباره هوادار متمول اقرار کرد و اگر اتفاقی نیفتد تیم‌های دیگر باید لیگ را تحریم کنند.

محمد نوری در خصوص شرایط تیم استقلال، اظهار داشت: برنامه ریزی خنده دار مسابقات برایم سوال برانگیز است. در تمام کشورها منظم و بدون مشکل بازی‌ها برگزار می‌شود اما در فوتبال ما بیش از یک ماه تعطیلی شده و با این شرایط بازیکنان فوتبال زده می‌شوند.

وی درمورد اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی، گفت: حق با آن‌هاست. مدت‌هاست دریافتی نداشته‌اند. باید برای ادامه کارشان امیدواری داشته باشند اما حواشی و معضلات به وجود آمده در چندماه اخیر گریبانگیر تیم شده است. الان خداراشکر باشگاه با اسپانسر جدید قرارداد بسته که امیدوارم هرچه زودتر مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا این حواشی به پایان برسند. در چندماه اخیر شرایط خوبی در تیم وجود نداشت. استرس‌ها و حواشی پیش آمده، هم برای باشگاه و هم برای تیم خوش آیند نیست. امیدوارم هرچه زودتر باشگاه خواسته‌های سرمربی را برآورده کند. او به جز جذب بازیکن و پرداخت مطالبات بازیکنان چیزی نخواسته و باشگاه در این زمینه باید کارهایی را انجام بدهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص مساله جذب بازیکن خارجی و اینکه کادرفنی معتقد است چرا این اتفاق ۲ ماه زودتر نیفتاد که زمان آماده سازی بهتر برای تیم از دست نرود، عنوان کرد: به هرحال کادرفنی حق دارد برای اینکه شرایط فنی را به نحو احسن ایجاد کند بازیکن بخواهد. نکونام تا اینجا ایستادگی و تیم را جمع و جور کرده است. تیم هم خداراشکر در مسابقاتی که پشت سر گذاشت نتایج خوبی گرفته، در بازی با سپاهان پرمهره عالی کارکردند که به خاطر داوری حق‌مان خورده شد. با توجه به این مساله باید خواسته‌های کادرفنی برآورده شود اما بابت بازیکن خارجی این اتفاق نیفتاد و زمان را از دست دادیم.

وی افزود: الان قرارداد بلانکو بسته شده اما او به زمان نیاز دارد تا با تیم به هماهنگی برسد. هرچه زمان بگذرد به ضرر تیم استقلال است. بهتر بود بازیکنان خارجی همان ۲ ماه پیش اضافه می‌شدند. سرمربی یک بازیکن دیگر هم خواسته و باشگاه باید هرچه زودتر زمینه اضافه شدن او را فراهم کند تا با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شویم. تیمی که من دیدم می‌تواند برای قهرمانی بجنگد و این پتانسیل را دارد به شرطی که باشگاه کمک کند اما دود این اختلافات فقط به چشم هوادار استقلال می‌رود. ان‌شاالله از این به بعد شاهد اخبار خوبی از جانب اسپانسر بشنویم. همه باید از این تیم که مدت‌هاست درگیر حاشیه شده حمایت کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد اظهارات علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه مبنی بر توقع قهرمانی و اینکه کادرفنی معتقد است چه اتفاقی افتاده که از توقع رتبه پنجم در ابتدای فصل الان انظار قهرمانی به وجود آمده، گفت: استقلال همیشه استقلال بوده و هوادارش حتی در ضعیف ترین حالت انتظار بهترین نتایج را داشته است. در زمانی که ما بازی می‌کردیم هم همین شرایط بود. مردم انتظار دارند این تیم را همیشه بالای جدول و درکورس قهرمانی ببینند اما برای قهرمانی باید ابزراش فراهم باشد. اگر از نکونام قهرمانی می‌خواهیم باید ابزار کار را به او بدهیم. تیم او تا اینجا خوب کارکرده و باید زمینه شرایط بهتر در ادامه راه برایش فراهم شود.

پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها سقف را دور زده است/ سال‌هاست که در شرایط مشکوک گل می‌زنند

وی افزود: مسائل فنی به کادرفنی مربوط می‌شود و در این مورد نکونام است که باید جوابگوی هواداران باشد. مسائل مالی، جذب بازیکن و پشتیبانی تیم هم به مدیریت باشگاه مربوط است. این اختلافات باید هرچه سریع‌تر حل شوند. ان‌شاالله همه دست به دست هم بدهند تا تیم موفق شود. این پتانسیل را در جواد می‌بینیم تیم را در رده های بالا و کورس قهرمانی نگه دارد.

نوری در خصوص اظهارات علیرضا بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی و تایید کمک‌های مالی خارج از باشگاه پرسپولیس که به عنوان هوادار متمول شناخته می‌شود، گفت: اولا آمدن بیرانوند به استقلال نمایشی از قبل برنامه ریزی شده بود که این تیم را به حاشیه ببرند. همه قراردادهای فوتبال باید در چارچوب سقف بودجه باشگاه‌ها بسته شوند. این برای من قابل قبول نیست. اینطور که به نظر می‌رسد و براساس حرف‌هایی که زده می‌شود؛ پرسپولیس بیشتر از همه تیم‌ها سقف را دور زده اما متاسفانه سال‌هاست افرادی هستند که از این تیم حمایت می‌کنند.

وی افزود: کیومرث هاشمی که الان در راس وزارت ورزش حضور دارد باید با قدرت ظاهر شود. وزیران قبلی از پرسپولیس حمایت کردند و الان هاشمی باید عدالت خودش را ثابت کند. باید نشان بدهد هیچ تیمی با دیگران فرقی ندارد. این اتفاق باید مورد مدیریت و بازخواست قرار بگیرد. فقط کسر امتیاز کافی نیست و باید تنبیهات دیگری هم باشد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: پرسپولیس در همه زمینه‌ها دچار مشکل بوده و حاشیه داشته اما تبعیض و حمایت‌هایی وجود دارد. ان‌شاالله هاشمی این تبعیض ها را کنار بزند. فدراسیون کاری کرده که فوتبال ما زیرسوال برود. این وضع چمن ورزشگاه ملی است، آن وضع مدیریت علاقه مندان به فوتبال بود و... همه چیز دست به دست هم داده تا فوتبال ما فقط دچار حاشیه باشد. بیرانوند خودش به این مساله اقرار کرد و میلیون‌ها نفر آن را دیدند. این یک سند برای این فدراسیون و سازمان لیگ است و باید ببینیم عکس العمل‌شان چیست. اگر اتفاقی نیفتد تمام تیم‌ها باید لیگ را تحریم کنند. آیا پرسپولیس تافته جدا بافته است؟ در بازی با النصر اگر VAR نبود، پرسپولیس برنده بازی می‌شد! سال‌هاست که در شرایط مشکوک گل می‌زنند یا خطا می‌کنند. الان که قرار است این سیستم به فوتبال ما بیاید دلم برای این تیم می‌سوزد. خدا به دادشان برسد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸۰
  • نوری با تعصب IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    پرسپولیس و حامیانش خیلی به این فوتبال و خیلی به هواداران به مردم حامی فوتبال پاک بدهکارن خیلی .............................
    • سعید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      نه بابا!!! یعنی به اندازه تمام دوپینگ هاتون که لاپوشانی کردن اندازه اون گل هایی که بهتون زدیم آفساید گرفتن اندازه تموم خرجاتون که بهترین بازیکن هایه خارجی میگرفتین بازم چیزی نمیشدین بازم بدهکاریم؟.... شماها مشکل باید تو خودتون پیدا کنید نه با بهانه گیری که خیلی هم خوب بلدین
    • رضایاک اصلی۶ IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      سهمیه پنالتی کیسه و امتیاز معیشتی ها را ندیدی؟؟ پس حتما......!
    • علیرضا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      ازشمل بعید اقای نوری واقعا متاسفم
    • اشکان IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      ممد نوری😂😂😂
    • علیرضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      سالهاست که زیر پرسپولیس هستیم کاری ز دستمان بر نمی آید مُهر همیشه بازنده بر پیشانیمان نقش بسته
    • آرمان IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      با سلام. من از جناب محمد نوری توقع بیشتری داشتم..یه آدم فوتبالی نباید راحت این مسائل را بهم ربط دهد پرسپولیس اگه سقف رو دور میزد الان باید دوتا فوروارد سط یک داشته باشد والا من زمانیکه دیدم بانک شهر داره به استقلال وام کلان میده تا بدهی مربی و بازیکن استقلال رو بده دیگه باهاش کار نکردم و حسابمو مسدود کردم جناب نوری چطور از بیرانوند طرفدار متمول رو شنیدید ولی ۷۰ و ۴۰ میلیارد رو نشنیدید یعنی ما قبول کنیم استقلال تیم تاجی و حکومتی نیست؟؟؟ چرا فدراسیون و درو دیوار بگیر حذف استقلال بودند؟ حتما جهت رضای خدا
    • رضا IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      آرمان خوبی؟خوب بوده؟توهمت که میزونه
  • تعصب IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    شما خوبید مثلا پیشکیوت قهرمانی با فرنازو یادتون رفته که همش با یک گل و انهم باپنالتی قهرمان شدید
    • گولیت IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      شما لنگیا فشاری شدید، طاقت حرف های حقيقت رو ندارید، آخه شما لنگیا به چی دلتون خوشه، به جام هایی که با گل آفساید یا پنالتی معشیتی، و در آوردن برد با کمک همه جانبه فلانی، یا از شکست فرار کردن با کمک های فلانی، و سقف خرید را دور زدن و در سال های گذشته بابا مسعود و نه نه آذر و....... جام کثیف ارزشی نداره، جام فقط جام پاک بدون باخت فرهاد مجیدی که نا ابد نمیتونه تیم پیروزی رکورد جام پاک فرهاد مجیدی را بزنه، خود لنگیا خوب میدونن که تنها تیمی که مخالف VAR یا همون داور ویدئوئی هست تیم پیروزی هست چون اگر بزارن خیلی ضرر میکنن، حالا بازم دل خوش کنید به ستاره قلابی تون، ستاره فقط ستاره آسیایی که دو ستاره آسیایی لایق استقلال کبیر هست
    • علیرضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      فعلا که جک تری دی هم جواب نداده بنده خدا یک برد در فصل جدید فوتبال امارات کسب نکرده همین امروز فرداست عذرش بخوان طرفم نشون داده هر وقت بیکار باشه خدا به استقلال و جواد نکونام رحم کنه..
    • محمد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      آدم ازحرف های آدم های بیسواد وبی منطق خندش میگیره
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    پیشکسوتشونو. 2 تا بازی ملی نداره. فقط چرت وپرت بگه. خبرنگارها هم که فقط با آدمهای داغون مصاحبه میکنند. هرچند آدم حسابی افتخار مصاحبه نمیده
    • آرش IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      گل گفتی 👌
  • رضا DK ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    با سلام تا چه زمانی این اقای نوری که در زمان بازیهایش هیچ چیزی از خودش نشان نداد با استفاده از نام پرسپولیس خودش را برای چند بچه سال استقلالی مورد توجه قرار دهد. هر سوالی از اینها می شود به پرسپولیس ربط می دهند و بعد خودشان هم می گویند فلانی پرسپولیسی است و فلانی چنان است. یکی نیست به این بنده خدا بگه تو که به ادعای خودت استقلالی هستی همیشه برای جلب توجه نیم بیشتر مصاحبه هایت را از پرسپولیس می گویی و بعد چه انتظاری از وکیل و وزیر داری. انها هم می خواهن جلب توجه کنن. پرسپولیس همیشه پیروز....
    • ارسطو IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      فعلا که می‌بینیم همه پرسپولیسی ها نه تنها مصاحبه اش رو میخونند بلکه یه نامه بلند بالا هم زیرش مینویسند هههههه
  • کاوه DE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    درود به شرفت محمد آقای نوری
    • مهدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      کدوم شرف ؟؟؟ چرا وقتی میبرید همه چیز گل و بلبله ولی وقتی میبازید همه در حال توطئه برای استقال میشن ؟جام هایی که با امیر قلعه مرغی گرفتید یادتون رفته که چطوری گرفتید با تهدید بازیکن حریف.. و یا خریدن و وعده دادن به بازیکن مقابل که کم کاری کنه تا برنده بشید ای اقای نوری هم برای جلب توجه یه چرت و پرتی میگه ..توی لیگ حقه باز ترین تیمها اول سپاهانه بعد استقلال که اولی گندش در اومد دومی هم چون اجرلو قبلا گند زده بود امسال نتونستن گند بزنن ..چرا هر چی اختلاس و بخور بخوره از مدیران استقلاله نه مدیران تیم های دیگه ؟
    • محمد صادق🚩 IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      شرف!!!!، چقدر خندیدم 🤣🤣🤣
    • کیسه پوش IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      طرف هرویینیه داره راجب پرسپولیس نظر میده
  • مرتضی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    به خدا تیتر رو خوندم گفتم باز این بابا حرف زد. آقا مدیرمسئول غیر از شما هیچ کس با این بنده خدا مصاحبه نمیکنه. به خدا تا ی سال پیش هوادارای اصطغلال هم اینو نمیشناختن. دمتون گرم حداقل واسش ۴ تا فالوور جمع کردین از گشنگی نجاتش دادین. خدا خیرتون بده
  • استیصال IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    دوباره که این دلقک اومد اظهار نظر کرد بابا اگه حرف نزنی خیلی سنگین تری اینو بفهم
    • آبی دل IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      دلقک که الان تو دروازه واستاده
  • قرمزته IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید این بزرگی و هیبت تیم بزرگ پرسپولیس کبیر را
  • سورنا سرخ DK ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    این دوستمون همیشه در شرایط خاص مصاحبه میکنه! کاریش نداشته باشید. خودتون نگاهش کنید.این بنده خدا رو روزگار زده!
  • حسن IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    دمت گرم آقای نوری بسیار دقیق و عالی گفتی . تنها پیشکسوتی که حرف حقیقت رو میگه
    • استیصال IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      پیش کسوتتون که این بنده خدا باشه بقیه ماجرا پیداس
  • جعفر نعمتي IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    توکی هستی درباره پرسپولیس نظر می دهیکیسه. کش
  • اکبرمعراجی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    دمت گرم آقای محمدنوری باتعصب... فوتبال ایران با وجود تیم پیروزی عرصه تاخت وتاز وجولان فساد هست وهمه میدانند این تیم چگونه اول شده است... یعنی اولش کرده اند من این تیم پیروزی را قهرمان فساد میدانم آنهم قهرمان بلامنازع فساد.
    • کیسه کش هستم و بدبخت IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      بدبخت قبل انتری نزاد واسه یک جام تا هندوستان و ترکمنستان پابرهنه میرفتید و سینه خیز با منشور پور منقلی ما که یادمون نرفته که سلطان علی اقا پروین و شیربچه های پرسپولیس که تو جام جهانی ۹۸ فرانسه جلوی چشمان جهانیان درخشیدند و هرکدوم به یک تیم اروپایی رفتند اونوقت با زیکنهای کیسه افتهارشون این بود که با علی اقا دایی و اقا کریم و اقا مهدی مهدوی کیا عکس بندازند ولی چندسال انتری نژاد کیسه کش بخاطر فلاکت و بدبختی طویله ابی پرسپولیس و نابود کرد ولی بنازم که بزرگان پرسپولیس مثل ‌کیسه ها چس ناله کردن بلد نبودن ولی محمد وافوری بیچاره فقط چس ناله کردن و ننه من غریبم بازی بلده در بیاره
    • ۶ اتیشه پرسپولیسی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      کیسه کش ده ساله بیچاره و بدبخت شدید قبل بابا محمود احمدی نژاد کیسه کش هم همینطوربودید یادت رفته و یا بدنیا نیومده بودی که از بی جامی به هندوستان و ترکمنستان و قرقیزستان سفر می کردید واسه یک جام دوستانه چهار جانبه پادشاهی کیسه کش اون موقع هم از پرسپولیس حمایت میشد پس چرا کل تیم ملی پرسپولیسی بودند در جام جهانی ۹۸ فرانسه راستی یک لژیونر از کیسه اسم ببر که در حد مهدی طارمی باشه حالا در قیاس با علی اقا دایی و علی اقا کریمی و مهدوی کیا و شاه کریم باقری و .... پیشکشت کیسه ‌کش
    • علیرضا جهان IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      واقعامن نمیدونم این عملی و چند تا هوادار خردسال کیسه کودن هستن یا خودشون زدن به کودنی البته وقتی تو دوران بازیگری هیچ افتخاری کسب نکردی باید هم برای مطرح شدن از نام پرسپولیس کبیر بهره گرفت محمد موری یه دونه داریم اونهم نوری پرسپولیسه بخدا اولین باره اسم اینو میشنوم
  • اکبرمعراجی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    دمت گرم آقای محمدنوری باتعصب... فوتبال ایران با وجود تیم پیروزی عرصه تاخت وتاز وجولان فساد هست وهمه میدانند این تیم چگونه اول شده است... یعنی اولش کرده اند من این تیم پیروزی را قهرمان فساد میدانم آنهم قهرمان بلامنازع فساد.
  • مکتب عبده IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    مکتبی ک عبده پرورش داده بهتر ازاین نمیشه. قاتل تختی باشی بعد بهت چیزی نگن . این دیگه نوبره. ی روزی میرسه ک لنگ جواب تموم ظلم هایی ک در حق تاج و بقیه تیم ها کرده رو پس میده.بالاخره یه ادم کله خراب پیدامیشه ک پرونده هارو دوباره ب جریان بندازه. پرونده جعل اسناد زمان طارمی و بقیه بازیکنای اون زمان ک فدراسیون ماست مالیش کرد . درصورتی ک کمترینش سقوط ب دسته پایینتر بود ب همراه کسر امتیاز .خداجای حق نشسته بالاخره این اتفاق میفته
    • مبین IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      اره خوب یه روز هم فسادهای استقلال از اعلام تمام بازیهای نیمه تمام دربی به نفع استقلال و دوپینگ دسته جمعی بگیر تا خوردن حق تیمهایی مثل گل گهر و پنالتی های معیشتی رو میشه.به امید آن روز
  • احمدرضا US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    نوری جان،من نمیدانم چه بلای سر تو آوردند پرسپولیسی ها؟؟؟ هر چیه خیلی جگرت خون هست،حق داری یه دربی ۳ صفر باختی خیلی سوتی میدادی،مهدویکیا ۱۹ ساله محمد نوری را هلاک کرد چپ و راستش استقلال را منهدم کرد و یه برد ۳ گله عالی بدست امد،نوری ضعیف ترین بازیکن زمین بود
    • بی طرف IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      یعنی واقعا این نوری بازیکن بوده و الا من باشم توپ جمع کن هم نمیذارمش
  • N t IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    این آغا آزاد هر چی بخواد بگه قابل ترحم و دلسوزی
  • کیوان IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    حالا که تخطی و دور زدن قانون از سوی پرسپولیس احراز شده یه لیگ منتظر رای قانونی و با عدالت دیگر است ببینیم کمیته انضباطی جرات میکنه جریمه +کسر امتیاز از این تیم رو اجرایی کنه یا همه چی به نفع این تیم فراقانونی میشه..
  • گودرزی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    سلام اقای نوری خواهش می کنم احترام خود را نگهدار در مورد پرسپولیس اظهار نظر نکن چون عددی نیستی برو به فکر زندگیت باش تو نه فوتبالیست خوبی بود ونه کارشناس فوتبالی تو ففط فقط یک دلقکی
  • ۲۶۳ IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    استقلال(تاج،دوچرخه سواران) در چند دهه اخیر بعد از سال ۱۳۵۷ سه نفر بزرگتر و پیشکسوت واقعی و با شخصیت داشت یکی مرحوم ناصر خان حجازی و دیگری منصور خان پورحیدری و سومی که همه او را به نام عمو نصی می‌شناسند (نصرالله عبداللهی) بقیه به گرد پا و خاک پای این سه نفر هم نمیرسند
  • پسرسرخ US ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    بادروددنبال گذشته نگردین مردادماه امسال18مردادامسال پنجره انتقالاتی استقلال بسته بودبازیکن گرفتن قراردادثبت کردن بازی هم کردندایناتخلف نیست؟حالاازدکل غول اسیابالابرین
    • امیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      غول جام ندیده ههههههههههه
  • جهان FR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    تا استفاده از کمک داور ویدئویی توسط FIFA و AFC اجباری نشود هیچگاه مافیای پرسپولیس نمی‌گذارد از این فناوری در استادیوم‌های کشور استفاده شود.اگر کمک داور ویدئویی در بازیها استفاده شودفی المثل داور چگونه گل پرسپولیس به ذوب آهن را که گولسیانی دو متر در آفساید بود بپذیرد؟پرسپولیس پنجاه سال به عنوان نماینده ایران در باشگاههای آسیا حضور داشته اما هیچگاه قهرمان نشده است زیرا در ایران به حمایت‌های ویژه از دریافت ارز دولتی، بودجه زیرمیزی، برنامه ریزی مسابقات به نفع این تیم، داوری های مشکوک به نفع این تیم و به ضرر رقیبان سود می برد که در مسابقات آسیا از این خبرها نیست به همین خاطر پنجاه سال است هربار دست از پا درازتر از این مسابقات باز می گردد و پیشکسوتان قدیمی پرسپولیس با حسرت دیدن قهرمانی این تیم در باشگاههای آسیا به رحمت ایزدی پیوستند
  • Hamid IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    با بلوک سیمانی بحث کنی بهتره تا با یه کیسه کش انشاالله بزودی همه چی رو میشه تیم کیسه با پنجره بسته بازیکن گرفته شاهین بوشهر پنجره اونا رو از طریق فیفا بسته یکی مثل نوری حکم فیفا رو قبول نداره بعد بیاد بگه و از عدم حمایت از پرسپولیس مظلوم صحبت کنه !؟ سقف قانون قراردادها رو دور زدید اگه از تیم کیسه حمایت نمیشه الان باید دسته دو باشید 🤷‍♂️ متاسفم برا مدیریت پرسپولیس که درمقابل همچین افرادی ساکت است اقای نوری کیسه حمایت از پرسپولیس و از چمن ازادی و ورزشگاه بدون تماشاگر و غیره دیدیم ****و اینکه یتیم و گریه میاموز **** سوزش گلات قهرمانی چیز دیگه است و حقارت این چن سال یه چیز دیگه صحبت های شماها جماعت هوچیگر کیسه یادمون نمیره انشاالله تلافی خیر کنیم براتون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    • ایرانی 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      سلام چه خوب اومدی مظلومیتتون مبارک #مظلوم پرسپولیس* پس بگو داورا و فدراسیون میخوان از مظلومیتتون حمایت کنن.
  • مهدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    واقعا این کیسه کشا نمیفهمن یا خودشون زدن به نفهمی.همین امسال بازی با ملوان داور بهشون یه گل کادو داد وبازی با استقلال اهواز هم که گلشون آفساید بود.این ۶امتیاز تو چهار تا بازی
    • احسان IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      پارسال بازی پرسپولیس و مس رفسنجان خط کجا بود داور پنالتی گرفت سرنوشت قهرمانی یک امتیاز بود بازی های اخرم بود.. خوب قبول کنین کاری به حرف این حاجی هم نداشته باشید این فوتبال کثیف نیست با یه تلفن نتیجه عوض بشه لنگ قهرمان کنن خاک برسرتون
  • Mahdi IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    همانطور که از یوونتوس پس از سالها امتیاز کسر کردند و قهرمانی ها را پس گرفتند و به دسته پایین رفت امیدواریم روزی این عدالت در مورد تیم مافیایی پرسپولیس هم اجرا گردد
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      مافیا فقط کیسه آبی هست ولاغیر بابا با این متوهم مصاحبه نکنید بهتره
  • پرسپولیس بزرگ IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    من که ایشونونمیشنایم ولی یه سوال چراشمااستقلالیاهمتون مثل هم شدین؟؟! حرفاتون خیلی شبیه به همه نگرانتونم. خسته نمیشین اینهمه مغلطه و دروغ میگین وعقده گشایی میکنید؟! یکم سرتون توتیم خودتون باشه شایدحداقل دوم بشیدیاسهمیه بگیرید افتخارایران پرسپولیسه وشمایادگرفتید باهوچیگری وحمله به پرسپولیس خودتونومطرح کنید متاسفم واسه هواداری که شماروپیشکسوت میدونه ...
  • محسن IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    خدایاشکرت آدم قحتیه
  • ایرانی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    این ممد نوری اگه الان بازیکن بود توپ جمع کن هم نمیشد، کیسه کشا همچین عتیقه هایی دارند که روزگارشون سیاه شده، شما هم خوب میدونید چه وقتی سر وقت ممد برید، (سر ظهر که توپه توپه)
  • علیرضا. IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    بازم این کیسه‌ای گستاخ نظر داد. آخه تورو چه به فوتبال. تو هر برنامه ای که میای ضایع میشی. نمونه اش با قدرت تمام گفتی ششتسلاق قهرمان جام حذفی میشه. دیدیم هیچی نشد.
  • حاج ۳لسچ IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    درود بر اسطوره فوتبال خاورمیانه و شمال آفریقا و جنوب اقیانوسیه!! جهت اطلاع زمانی که ایشون بازی میکردن فدراسیون های برزیل آلمان انگلیس و چندتای دیگه بهشون پشنهاد دادن تغیر تابعیت بدن و عضو تیم ملی اون کشورها بشن ولی سخنگوی ایشون اعلام کرد ایشون تمرین با تیم ج اس به فیکس شدن تو تیم ملی برزیل ترجیح میدن!!😉
  • محمد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    توجه کردین آقای نوری تا حرف میزنه فقط:لنگیا پیام میزارن از پس که میسوزن فساد نهادینه شده در لنگ بولینگی
  • محمد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    اقای نوری همه کسانی که فوتبال را دنبال میکنند کاملا به این موضوع اعتراف میکنند که نتیجه خیلی از بازیها مهندسی شده هستند .حتی قلعه نوعی که الان سرمربی تیم ملی هست تو اصفهان درجام حذفی بین سپاهان وپرسپولیس به ائمه قسم خورد که نتایج بیرون زمین مهندسی شده است
  • امیر IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    مقصر شما نیستید آقای نوری مقصر اون خبرنگاریه که این همه اسطوره فوتبال را کنار گذاشته وبا امثال شما که بیش از نیمی از زندگی ورزشیتون رونیمکت بودید مصاحبه می کند
  • فرهاد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    تا وقتی استقلالیا به این میگن با تعصب ما حرفی برای گفتن نداریم این کدام بازی بزرگ رو انجام داده کدام بازی ملی رو بوده و کاری برا تیم انجام داده فقط چرت وپرت ادامه بده برا خودت حرف نزنی میگن لالی برا خودت بگو...و به خودت تو خلوت بخند...خخخ
  • منصور IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    این آدم چرا ثبات ندارن...یه انتقاد کرد چکش جوابشو داد..الآنم که شده حامی چکش‌‌..اصلا لایه اوزون هم ماسوراخ کردیم
  • محمد بهوند US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    سلام بخدا این مردک دیوانه و مجنون شده
  • برهان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    چطور نظری جویباری توی مصاحبه ش در مورد بیرانوند از هوادار استقلال دوست که قرار شد پنجاه میلیارد از قرارداد رو خارج از ثبت پرداخت کند ولی کسی ورود نمیکند چون بیرانوند موند پرسپولیس؟؟؟پس نگین فقط پرسپولیس هوادار متمول داره و کمک خارج از عرف...
  • فرزاد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    زنده باد محمد نوری عزیز... هیچ وقت بازی های درخشانت را فراموش نخواهیم کرد... استقلال سرور پرسپولیس💙
    • آبی shahin_com IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      درود به شرف و بزرگی محمد نوری
    • آبی دل IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      محمد نوری همیشه آبی وفادار
  • حمیددرویشی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    کیسه کش بسوز
  • هادی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    تنها تیمی که هرگز نگران نبودن VAR نبوده و نیست همیشه تیم پرسپولیس بوده!! این واقعیت عجیب نیست ؟؟؟!! کمی تفکر!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی