پس از ۴ سال؛ فرشید اسماعیلی بالاخره به پرسپولیس چیپ گل زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دوستانه پرسپولیس و نساجی مازندران با برتری یک برصفر شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید.

دو نماینده آسیایی فوتبال ایران در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که قرار است در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در قطر به مصاف الدحیل برود و نساجی مازندران نیز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الهلال عربستان و نیمار برزیلی خواهد بود.

تک گل پیروزی بخش نساجی مازندران را فرشید اسماعیلی بازیکن باتجربه این تیم درحالی به ثمر رساند که علیرضا بیرانوند جلو کشیده و او با یک ضربه چیپ آن را تبدیل به گل کرد!

شاید در تاریخ لیگ برتر، کمتر دربی به اندازه بازی برگشت لیگ هجدهم قهرمان فصل را تعیین کرده باشد. پرسپولیس اواخر لیگ هجدهم، در صدرجدول قرار داشت اما جایگاه این تیم بخاطر نتایج پرفراز و نشیب، متزلزل شده بود. استقلال هم با وینفرد شفر، توانست فاصله‌اش را جبران کند و پیش از دربی، به یک قدمی سرخپوشان برسد. استقلالی‌ها در شرایط نسبتا بهتری، وارد دربی شدند و می‌توانستند با پیروزی در این مسابقه، جای پرسپولیس در صدرجدول را بگیرند. بازیکنان وینفرد شفر در جریان بازی، شروع بهتری هم داشتند اما این پرسپولیس بود که روی سانتر مهدی ترابی و ضربه سر احمد نوراللهی، توانست گل اول را بزند. استقلال اواخر نیمه اول، صاحب یک ضربه پنالتی شد. درگیری فرشید اسماعیلی و گادوین منشا بر سر زدن ضربه پنالتی، حاشیه‌های عجیبی درست کرد و در نهایت، پنالتی چیپ اسماعیلی از بالای دروازه بیرون رفت. پس از این صحنه، استقلال دیگر نتوانست به بازی برگردد و نمایشی ضعیف در ادامه مسابقه داشت. پرسپولیس دربی را برد و قهرمان لیگ برتر شد. اگر سه امتیاز این بازی در جدول پایان فصل جابجا می‌شد، استقلال به قهرمانی می‌رسید.

همان صحنه و خراب کردن ضربه پنالتی، سرنوشت فرشید اسماعیلی را تغییر داده و حتی منجر به جدایی او از استقلال شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلالی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    جاش تو تيم امسال خاليه
    • قرمزته IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      پرسپولیس قهرمان ضربان قلبم فقط تو هستی چیپ زدن که نیست کار هر كى
  • استقلالی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    جاش تو تيم امسال خاليه
  • مجید IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    فریچیپ
  • Mehdi6666 IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    بااین طرزبازی میخان برن جلو الحدیل وبقیه بیرانوند اخه چی میخادهمش جلو اه
  • کلنگلیس IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    ازوقتی وی ای آر اومده توایران لنگ رنگ برد ندیده فکرکنم توجیه نشده بودن اونجا وی ای آر نبوده وظهیری میتونسته پشت۱۸روپنالتی بگیره برای لنگ
  • کیسه کش IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    کاش تو کیسه خالی فقط بازیهای دوستانه گل می زنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی