نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
رمز و رازهای یک ازدواج موفق از دید دیوید بکام/ بروکلین به نصیحت‌های پدرش گوش می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر بزرگ دیوید بکام راه پدر را در فوتبال دنبال نکرده اما از نصایح ارزشمند او بهره برده تا هم در ازدواجش موفق باشد و هم به سراغ شغلی که دوست دارد برود.

بروکلین بکام به هشدارهای پدرش «دیوید بکام» توجه کرده و از توصیه‌های او پیروی می‌کند تا زندگی موفقی با همسرش نیکولا پلتز داشته باشد.

بروکلین ۲۴ ساله در مصاحبه با یواس ویکلی در حین تبلیغ شراکت جدیدش با Typhur Inc از توصیه‌هایی که از پدرش برای داشتن ازدواج موفق شنیده صحبت کرد. او گفت که پدرش دیوید به او نصیحت کرد: «با همسرت مانند پرنسس رفتار کن. با هم صحبت کنید و با هم خوش بگذرانید.»

بروکلین ۲۴ ساله و نیکولا پلتز ۲۸ ساله سال گذشته در پالم‌بیچ فلوریدا با هم ازدواج کردند. بروکلین ادامه داد: «من با بهترین دوستم ازدواج کردم بنابراین خوش گذراندن با او آسان است. او همیشه در کنارم است و از من حمایت می‌کند. من هم از او حمایت می‌کنم. او بهترین است و واقعا احساس خوشبختی می‌کنم.»

اما این فقط ازدواج شاد بروکلین نیست که تحت تأثیر پدرش قرار گرفته. او برای انتخاب مسیر شغلی خود نیز از راهنمایی دیوید بکام بهره برد. بروکلین در ادامه گفت: «من از کودکی دوست داشتم در آشپزخانه باشم. پدرم هم همیشه عاشق آشپزی بود. او هنوز عاشق آشپزی است، اما من هرگز به این کار به عنوان یک حرفه فکر نمی‌کردم. و سپس کووید شروع شد و من هر روز برای همسرم، خانواده‌ام و خانواده‌اش آشپزی می‌کردم. عاشق این کار شدم و دیدم که از آن لذت می‌برم.» بروکلین به یاد می‌آورد که سالها پیش با دیوید اسپاگتی بولونیز درست می‌کرد و همچنین غذاهای سنتی انگلیسی مانند ماهی و چیپس و دیگر چیزها.

بروکلین نیز مانند پدرش وظایف آشپزخانه را در خانه خود پذیرفته است. «من هر شب و هر روز برای همسرم غذا درست می‌کنم. او عاشق ماکارونی من است. ماهی را هم خیلی خوب درست می‌کنم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی