نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
۰ |
۰
دردسر جدی شکیرا؛ دادگاه علیه او اعلام جرم کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با مشکل جدی در زمینه بدهی مالیاتی در اسپانیا روبرو شده است.

شکیرا در طول مدت ازدواجش با پیکه در کشور اسپانیا اقامت داشت و حالا با مشکلی مواجه شده که ممکن است دردسر جدی را برای او به همراه داشته باشد. 

دادستانی اسپانیا تحقیقات درباره فرار مالیاتی این ستاره دنیای موسیقی را آغاز کرده بود و حالا گفته می‌شود که علیه این خواننده معروف اعلام جرم کرده است. 

بدهی مالیاتی او به دولت اسپانیا تقریبا نزدیک به ۶.۷ میلیون یورو از سال ۲۰۱۸ است و حالا دادگاهی که در این زمینه تشکیل خواهد شد باید تشخیص دهد که آیا این اتهامات درباره او تایید می‌شود یا خیر. 

این در حالی است که این خواننده معروف ۴۶ ساله پیش از این پرونده دیگری در دادگاه بارسلونا داشت که مربوط به فرار مالیاتی در حدود ۱۴.۵ میلیون یورو در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بود. 

شکیرا هر اتهامی در این زمینه را رد و تاکید کرده که در طول این مدت بیشتر زمانش را در باهاماس اقامت داشته است، جایی که محل اقامت اصلی او بوده اما دادگاه هنوز این ادعا را تایید نکرده است. 

در بدترین سناریوی ممکن حتی این احتمال وجود دارد که حکم زندان هم در رای دادگاه گنجانده شود. دادستان عمومی اسپانیا خواهان هشت سال زندان برای همسر سابق پیکه شده که پس از جدایی از او این کشور را ترک کرده است. 

بیشتر بخوانید: اعترافات دلخراش شکیرا درباره رابطه با پیکه؛ مرگ باید ما را از هم جدا می‌کرد/ من همه چیزم را فدا کردم/ مادر مجرد بودن سخت است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی