نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
چرا ستاره پرسپولیس جواب مدیرعامل سابق استقلال را نداد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا بیرانوند سوژه اصلی فصل نقل و انتقالات بود. او قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا به استقلال برود اما...

وقتی علیرضا بیرانوند باشی همه جزئیات زندگی، حرف‌ها و کارهایت زیر ذره بین است. دوربین ها مدام تعقیبت می‌کنند و تمام ستاره‌ها در عالم ورزش و هنر باید با چنین شرایطی کنار بیایند. زندگی یک ستاره با آدم عادی تفاوت دارد، شهرت مثل شمشیر دو لبه است و همانطور که می‌تواند کار شما را راه بیندازد و به راحتی پول در بیاورید، به همان اندازه هم کوچکترین اشتباه شما بزرگ می‌شود و ضربه می‌زند.

به طور طبیعی علیرضا بیرانوند درست مثل حجت کریمی - که چند وقت قبل به برنامه شب‌های فوتبالی رفت - در مقابل هر رسانه ابتدا باید پاسخگوی فصل نقل و انتقالات باشد! روزی که علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و بلافاصله خبر رسید او به استقلال خواهد رفت. در این ماجرا آنقدر شاهد و مثال و مدرک هست که خوشبختانه هیچ کس آن را تکذیب نمی‌کند. بیرانوند با جواد نکونام صحبت کرده و چند ستاره استقلالی هم در جریان کار بودند. حجت کریمی ملاقات‌ها و مذاکرات را تایید کرده و خود بیرانوند هم می‌گوید که این قضیه اتفاق افتاده است اما...

اینکه چرا این انتقال صورت نگرفت محل مناقشه است! حجت کریمی در برنامه تلویزیونی گفت که همه چیز تمام شده و با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان قرار بود بیرانوند استقلالی شود اما مدیر وقت سازمان خصوصی‌سازی به او پیام داد که امضا نکن چون امضایت رسمیت ندارد و او هم همان شب استعفا داد و رفت تا قضیه منتفی شود. اما طرف دیگر ماجرا یعنی بیرانوند می‌گوید: به احترام هواداران استقلال جواب کریمی را نمی‌دهد! او از علاقه خود و خانواده اش به پرسپولیس به عنوان دلیل نرفتن یاد می کند! این ماجرا چقدر می‌تواند درست باشد؟

بیرانوند قبلاً حداقل دو بار هواداران استقلال را از خود رنجانده؛ بار اول تابستان لیگ پانزدهم که تا جلوی باشگاه استقلال رفت اما رحمتی ماندگار شد و او به پرسپولیس پیوست. بار دوم هم بعد از دربی قبلی که آن حرکت عجیب و غریب را نشان داد. حتی در همان روزهایی که بیرانوند، بیشتر دوستان و اعضای خانواده‌اش از استقلالی شدن می‌گفتند - حال چه با رفتار و چه با استفاده از فضای مجازی - خیلی از پیشکسوتان استقلال و هواداران مخالف آمدن او بودند! پس چطور می‌شود که بیرانوند دم از احترام به آنها بزند؟

فراموش نکردیم که وکیل بیرانوند - نزدیک‌ترین فرد به او - آن جمله معروف «عشق برای دهه ۶۰ است» را به کار برد. به طور طبیعی چنین جلساتی در هر مکان که باشد کلی آدم شاهد هستند و چه بسا دوربین‌های مداربسته ورود و خروج آدم‌ها را به دفاتر، ساختمان‌ها یا رستوران‌ها را ثبت کرده باشند. پس چه بهتر که حرفی نزنیم که به قول قدیمی‌ها در آن «انقلت» باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا US ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    چون کیسه در حد پرسپولیس نیست که بیرو بخواد جوابش رو بده😂😂 همین که رسوا شدن و همه فهمیدن ۱۱۰ میلیارد پیشنهاد دادن؛ برای مردم کافیه!!!
  • هشت پولیس آبی US ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خوب شد نیامدی در حد تیم قهرمان آسیا نبود ی ای بیرانوند فلک زده
  • مهدی منوچهری IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    هواداران و پیشکسوتای استقلال مخاف آمدن بیرانوند بودن؟! لینک های مصاحبه بزرگای کیسه کش همه موجوده که چه پسته ای میشکوندن و دماغ سوخته نشون میدان و هواداراش هم که جلوی در باشگاه عروسی گرفته بودن و فیلماش هم موجوده.
  • تاج کبیر IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    کاش همون اول استقلال شأن و بزرگی خودش حفظ میکرد و سراغ این آدم بی اخلاق نمیرفت.
    • فس فس US ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      کدوم شان و منزلت؟؟🤣🤣🤣🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • کیان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    جواب کریمی مدیر عامل کیسه درباری را قبلا هم از طریق همین‌ خبر ورزشی داده‌ بودم ،،،، اولا : مذاکره با بازیکن تحت قرارداد که حتی هنوز هم فسخ قرارداد ننموده اند خلاف قوانین‌ فوتبال حرفه ای دنیاست که کسی هم جرئت نکردند این کیسه درباری الحکومتی راشکایت کنند !!! ‌ثانیا : اگر باشگاه کیسه رئیس ساواک خسروانی پاشنه و درب داشتند که در اواخر بهمن ۵۷ مدیران و پیشکسوتان و جماعت جیره خوار این کیسه درباری حداقل درب و پاشنه ساختمان کیسه خود را اول می بستند و بعد از مردم فرار میکردند نه اینکه یک پرسپولیسی محرم کیسه شوند و مانند آقای انصاریفر برود و درب باشگاه کیسه تا پاشنه و شورت و جورب و دامن و کروات و غیره این جماعت کیسه الفساده را جمع آوری کنند و درب باز و بی صاحب این کیسه ساواک الحکومتی را هم قفل کنند و کلید آن را هم تحویل دولت موقت بدهند !!! این کریمی نادان اول باید بروند از شناسنامه و تاریخچه کیسه خودش اطلاعاتی داشته باشند تا بعد با این نوع تعریف حقایق و عوام فریبی و هوچیگر هاحداقل بتوانند هواداران نا آگاه این کیسه را فریب دهند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی