نظرسنجی

قهرمان جام حذفی ایران؟
عیسی آل کثیر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم جنوبی طلایی‌پوشان اصفهانی توانسته عملکرد جالب‌توجهی را دور از بازی‌های رسمی از خود به جای بگذارد.

عیسی آل‌کثیر در قامت یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های بازار نقل‌وانتقالات تابستانه همچنان در اردوی سپاهان حضور دارد؛ بازیکنی که موردپسند یحیی گل‌محمدی بود و او از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته بود تا قراردادش را تمدید کنند اما عدم توافق مالی آل‌کثیر با سرخ‌پوشان پایتخت باعث شد تا او تغییر مسیر بدهد و به پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهانی‌ها پاسخ مثبت داد تا با رقم زدن یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقال‌ها در بازار تابستانه به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شود.

آل‌کثیر در حالی به سپاهان پیوست که این تیم در خط حمله خود از حضور شهریار مغانلو، رضا اسدی، کاوه رضایی و البته رضا شکاری بهره می‌برد و به نظر می‌رسید که ستاره تازه‌وارد طلایی‌پوشان کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان داشته باشد. نکته جالب‌توجه اینکه با توجه به امضای قرارداد دیرهنگام عیسی آل‌کثیر با سپاهان، سقف قرارداد طلایی‌پوشان پر شد و با توجه به رقم توافق شده میان او و سپاهانی‌ها، امکان ثبت قرارداد او وجود نداشت تا مهاجم جنوبی دور از ترکیب تیمش بماند.

سپاهانی‌ها اصرار دارند که قرارداد منعقد شده با عیسی آل‌کثیر متعارف است و این مهاجم جنوبی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد اما در نقطه مقابل، مسئولان کارگروه نظارت بر قراردادها این ادعای سپاهانی‌ها را نپذیرفته‌اند؛ به‌طوری‌که نه‌تنها قرارداد عیسی آل‌کثیر ثبت نشده، بلکه قرارداد برایان دابو هم ثبت نشده و ۶ بازیکن سپاهان طبق آخرین حکم کمیته انضباطی باید قرارداد خود را اصلاح کنند! عدم صدور کارت بازی آل‌کثیر باعث شده تا او در ۵ بازی اخیر سپاهان در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشد.

مهاجمی برای درخشش در بازی‌های دوستانه!

مهاجم ۳۳ ساله فوتبال ایران با توجه به مشکلاتی که در مسیر ثبت قراردادش با سپاهان به‌وجود آمده بود، به دنبال روزنه‌ای برای حل این مشکل بود و در این میان بحث انتقال احتمالی‌اش به پرسپولیس تهران و یا تراکتور تبریز به میان آمد اما در اتفاقی جالب‌توجه، عیسی آل‌کثیر بخشی از قرارداد خود را که هنوز با سپاهان به صورت رسمی ثبت نشده، دریافت کرده و این مسئله سد راه جدایی او از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی شده است تا او صرفاً در بازی‌های دوستانه فعلاً شانس بازی داشته باشد.

مدیران باشگاه سپاهان که امید زیادی دارند تا بتوانند در کمیته استیناف علیه اتهامات وارده به این باشگاه حکم بگیرند و شرایط را برای صدور کارت بازی آل‌کثیر و دابو فراهم کنند، همچنان این دو بازیکن را در اردوی تیم‌شان نگه داشته‌اند. دو خرید جنجالی سپاهان در بازی‌های دوستانه برای طلایی‌پوشان اصفهانی فرصت بازی پیدا کرده‌اند که در این میان، درخشش عیسی آل‌کثیر در دیدارهای تدارکاتی در نوع خود جالب‌توجه است که نشان از آمادگی فنی بالای این بازیکن دارد.

آخر و عاقبت مهاجم پرسپولیسی و سکونشین؛ آقای گل در بازی‌های دوستانه!

آل‌کثیر تا نیم‌فصل سکونشین می‌ماند؟

آل‌کثیر در دوئل دوستانه مقابل زنیت که در کشور روسیه برگزار شد، با وجود شکست ۴ بر یک سپاهان، زننده تک گل طلایی‌پوشان بود. او این روزها که سپاهانی‌ها خود را برای رویارویی حساس با الاتحاد عربستان آماده می‌کنند، با وجود آنکه شانسی برای رویارویی با الاتحاد ندارد، در یک بازی دوستانه بار دیگر موفق به گلزنی برای سپاهان شد؛ به‌طوری‌که در تقابل اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی برابر شمس‌آذر قزوین در یک مسابقه تدارکاتی، آل‌کثیر توانست زننده گل دوم تیمش باشد تا بیش از پیش آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد.

عیسی آل‌کثیر در انتظار تعیین‌تکلیف شرایط سقف بودجه باشگاه سپاهان است. در این‌باره گمانه‌زنی‌های پرشماری مطرح شده و مشخص نیست که آیا او می‌تواند در ادامه فصل همراه تیم سپاهان باشد یا نیم‌فصل باید دور از مستطیل سبز باشد و بعد از آن به سراغ انتخاب تیم جدیدی برود. آنچه مشخص است اینکه مهاجم جنوبی سپاهان تا هنگام صدور رأی کمیته استیناف همچنان حق بازی ندارد و سرنوشت او بعد از صدور این حکم به صورت رسمی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هتلی با نمای سی‌وسه پل اصفهان میزبان تیم الاتحاد/ ببرها در هتل شرایتون سابق

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دادا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    اصلا عیسی بخاطر بازی دوستانه رفته اگر قرار بود بازی کنه تو پرسپولیس به پول کم قانع میشد ومیماند اما رفته تا با پول بیشتر خوش بگذراند
  • هوادار سپاهان IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    برای الکثیر که بد نشده است راحت و بدون دغدغه‌ پولش را میگیرد و استراحت میکند و سپاهان هم مجبور است عین هفتاد ملیارد را طی دوسال پرداخت کند نه البته بیست درصد آن پرداخت شده است. تا وقتی مدیران ابله ای چون ساکت در فوتبال ایران باشند خوس بحال آدمهای چون آلکثیر خواهد بود
  • ولی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    بیشتر از این حقشه بکشه ، اگر در پرسپولیس میماند مدعی شماره یک تیم ملی در جام ملت ها بود
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    این میتونه تعویضی کاوه و شهریار باشه. مرده شهریار هم از این یه لول بالاتره
  • اشنا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی و نیمکت نشینی . مرد حسابی کم هوادار را طی سه سال ناراحت نکردی . چرا بعضی انسانها گول میخورند انهم از خودشون . بزرگ شدن به سن و سال نیست به معرفته . کمال بی معرفتی را از ایشان دیدیم و باز ارزو داریم بفهمه و بزرگ بشه . بازیکنانی که سن کمی دارند سعی کنند بیشتر از سن خودشون بفهمند که ما ایرانیها ۴۰ سالمون که میشه میگیم ایکاش ایکاش فلان کار را نمیکردم سپاهان پولداره ولی حساب و کتاب هم کمی تو این مملکت هست فکر اینکه میشه زیرآبی رفت را با باشگاه پرسپولیس نمیشه شوخی کرد و زرنگی . پولدار شدن هم راه داره که مثل من اصلا ناشی ناشی هستیم چون مثل عیسی فکر میکنیم
  • Ahmadiye IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    دیگه باید با این فسادها فاتحه فوتبال ایران را خواند ارزش دیدن وحرص خوردنش را نداره
  • ایران US ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    سپاهان هم بیت المال ( پول شرکت فولاد = حق مردم ایران) را هدر داد هم یک بازیکن مهم را نابود کرد و هم به باشگاه هموطن در بازیهای آسیایی ضربه زد. آب از آب هم تکان نخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام حذفی ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی