اتفاق عجیب و منحصر به فرد در فوتبال ایران/ چرا ستاره‌های خارجی پرسپولیسی نشدند؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیطنت‌های جالب و منحصربه فرد در جریان نقل و انتقالات موجب شد تا گزینه‌های کادرفنی پرسپولیس یکی پس از دیگری از حضور در تهران منصرف شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی در تلاش برای خرید یک مهاجم خوب خارجی بود اما این اتفاق هر بار به تعویق افتاد تا در ساعات پایانی فرصت ویرایش فهرست آسیایی، سرخپوشان یک مهاجم سوئدی مراکشی را جذب کنند.

در طول این مدت کادر فنی بیش از ۵۰ گزینه را بررسی کرد اما تنها روی چهار پنج گزینه جمع بندی نهایی صورت گرفت تا این نفرات سرخپوش شوند اما این اتفاق برای هیچ یک از نفرات رخ نداد.

با این حال دلیل طولانی شدن روند نقل و انتقالات در جذب مهاجم خارجی به یک علامت سوال بزرگ برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده که چرا هر گزینه‌ایی که سراغش می‌روند حتی پس از توافق اولیه، زیر صحبت‌هایش می‌زند تا به ایران نیاید.

اصلی‌ترین گزینه‌ها فیلیپه کایسدو ستاره سابق اینتر و لاتزیو و استفان یووتیچ بودند کهدر نهایت سرخپوش نشدند تا سرانجام نبیل باهویی به پرسپولیس بیاید.

در این میان یکی از اصلی‌ترین دلایلی که حضور این بازیکنان در پرسپولیس منتفی می‌شد، شیطینت برخی افراد بود که مدیریت پرسپولیس هم به آن اشاره کرد اما نحوه این اقدامات جالب و البته عجیب بود.

برخی افراد با اکانت‌های مختلف به این بازیکنان پیام می‌دادند و خود را مدیر برنامه مربیان و حتی آنالیزورهای پرسپولیس معرفی می‌کردند. آنها می گفتند برای اینکه گزارش درست برای جذب آنها و حتی بازی کردن به کادر فنی انجام شود تا آنها قرارداد ببندند، باید درصد هنگفتی از قراردادشان را به این افراد بدهند. اتفاقی که در نوع خود عجیب بود.

همین شیطنت موجب شد تا این گزینه‌ها یکی پس از دیگری قید حضور در پرسپولیس را بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • پرسپولیس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    از قبل هم معلوم بود که دارند شیطنت میکنند.این شیطنت ها و سنگ اندازی فقط و فقط از طرف استقلال و سپاهان بود.
    • محمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      همیشه بیشترین کمک از طرف حکومت به استقلال می شه، همیشه. ولی بازم حسادتشون باعث می شه هیچی نشن. کیسه ۸۰ ساله حکومتیه. سپاهان هم که دیگه نیاز به توضیح نداره.
  • کوهمره جروق IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    کار کیسه کشان حسود هست.
  • محسن IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    پرسپولیس مظلوم
  • کیسه سوراخ آسیا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    البته خطیر از قبل سابقه همچین کارهایی رو داره، باشگاه پرسپولیس پیگیری کنه
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    فکر میکنی کار چه کسانی بود کار همین استقلالیها یکی مثل خطیر همين اقایان با تهدید اوکادیا را شب قبل از بازی دربی فراری دادند و ایشان هم از ترس جانش صبح کله سحر ایران را ترک کرد ولی خدا جای حق نشسته است دیدید که استقلال به چه روز سیاهی افتاده است و چیزی به انحلال باشگاه استقلال نمانده است
  • saber IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    خبر ورزشی مثل مدیرتون توهم توطئه دارید🙄
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    وقتی باصطلاح مدیر در کوران مذاکرات در عتبات سیر میکنه، این اتفاقات عجیب کاملا قابل وقوعه.
  • کیان‌ IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    سپاهان و الاستقلال هر بازیکن خارجی را که بخواهند به کمک دولتها براحتی جذب میکنند هم پول و هم هزینه وهم امکانات آن را دارند هم کسی در داخل آنان را فراری نمیدهند اما پرسپولیس نه پول کافی را دارد نه مثل جماعت کیسه درباری اهل جاسوسی و فراری دادن بازیکنان خارجی این باشگاههاست ، نمونه های بارز فراری دادن مهاجم هلندی پرسپولیس درست در آستانه دربی و کامنت های زشت هوادارن کیسه الحکومتی به این همین مهاجم خارجی (کایسدو ) که در آستانه پیوستن به‌ پرسپولیس بودند !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی