نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
زیزو با وعده مالکان نیوکاسل به مربیگری برمی‌گردد
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال‌مادرید، آماده بازگشت به مربیگری است و گفته می‌شود که برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی مارسی به توافق رسیده است.

گفته می‌شود زین‌الدین زیدان موافقت کرده تا در صورتی که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) باشگاه مارسی را تصاحب کند، سرمربی بعدی این تیم شود.

زیدان از زمان جدایی از رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۱ بیکار است و دو فصل پیش به منچستریونایتد لینک شده بود. مقامات یونایتد در اواخر سال ۲۰۲۱ و در بحبوحه اخراج اوله‌گنار سولشائر به سراغ او رفتند، اما او این پیشنهاد را رد کرد. هافبک افسانه‌ای سابق بارها از تمایل برای بازگشت به مربیگری صحبت کرد. او دو دوره موفق را در رئال‌مادرید گذراند و سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به علاوه دو عنوان قهرمانی لالیگا به دست آورد. امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، قبلاً از آرزوی خود برای متقاعد کردن زیدان برای بازگشت به فوتبال در لیگ ۱ صحبت کرده بود، اما به نظر می‌رسد زیزو علاقه چندانی به انتقال به پاری‌سن‌ژرمن، که رقیب سرسخت مارسی است، ندارد.

گزارشی در ایستگاه رادیویی France Bleu Provence نشان می‌دهد که زیدان با PIF (که مالکیت نیوکاسل را در دست دارد) موافقت کرده، و آنها قصد دارند مارسی را از مالک فعلی‌اش فرانک مک‌کورت بگیرند. اگرچه به نظر می‌رسد مک‌کورت تمایلی به فروش ندارد. اعتقاد بر این است که PIF مارسی را به دلیل موقعیت و جایگاهش در فوتبال فرانسه به‌عنوان باشگاه ایده‌آل برای تصاحب در نظر گرفته است، و اگر موفق به خرید این باشگاه شوند زیدان را برای مربیگری در نظر دارند.

نام زیدان در میان نامشخص بودن آینده کارلو آنچلوتی، برای سومین دوره سرمربیگری رئال‌مادرید در اسپانیا مطرح شده است. با این حال، آنچلوتی به احتمال زیاد تا تابستان امسال در سمت خود باقی خواهد ماند و باشگاه پس از آن به دنبال مسیر جدیدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی