شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
۲ |
۰
دومین جنگ پرسپولیس با ستاره ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی ها که از بازی مقابل رونالدو درس های زیادی گرفتند حالا برای تقابل با یاران کوتینیو آماده می شوند.

اگر قرار باشد پرسپولیس از کوتینیو هم مثل رونالدو بترسد، شک نکنید که در قطر هم نتیجه نمی‌گیرد. کسی منکر هوش و مهارت بالای این فوق‌ستاره‌ها نیست اما مگر مدافعان ضعیف‌تر از مدافعان پرسپولیس در لیگ عربستان مقابل رونالدو بازی نمی‌کنند؟ مگر کوتینیو در لیگ قطر مقابل ضعیف‌ترین بازیکنان قرار نمی‌گیرد؟

پرسپولیس فصل گذشته همه جام‌ها را برد و در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان لیگ شده پس چرا باید از امثال کوتینیو بترسد؟ ترسیدن یک مقوله است و مهار یک فوق‌ستاره مقوله‌ای دیگر. پرسپولیسی‌ها البته تا حد زیادی رونالدو را مهار کرده بودند اما در ساق پای بازیکنان این تیم کاملاً استرس حس می‌شد و آنها آشکارا مرعوب مهارت امثال رونالدو، سادیو مانه و بروزوویچ شده بودند.

بازی با الدحیل اما باید برای پرسپولیس یک بازی متفاوت باشد. اینجا پرسپولیس باید برنده شود همان‌طور که انتظار داریم سپاهان بهترین بازی سال خود را مقابل الاتحاد عربستان انجام دهد و نساجی در تهران حداقل به الهلال نبازد. باور کنید اینها انتظارات زیادی نیست. همین دیشب نیمار پنالتی خراب کرد و در بازی آسیایی مقابل نوبهار ازبکستان هم کاملاً مهار شده بود. پس ما هم می‌توانیم تا حد زیادی امثال نیمار، کوتینیو و... را مهار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    اگر به اون خودباوری و انگیزه ای که در دوره ی برانکو داشتیم برسیم؛ میتونیم انشاالله از گروهمون صعود کنیم! البته یحیی هم باید ترکیب خوبی بچینه که هجومی بازی کنیم! گولسیانی و سلمانی و امید؛ با انگیزه هستن و باید در ترکیب اصلی قرار بگیرن! مگه همین امید نبود که در جام حذفی گل پیروزی تیم پرسپولیس رو به کیسه زد😂 کیسه ای که داشت وقت تلف میکرد تا بازی رو به ضربات پنالتی ببره؛ که شاید نبازه😅😅
  • پرسپولیس US ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    تیم الدحیل، ترکیبی از هفده بازیکن خارجی و دوملیتی دارد ! یعنی حتی بیش از النصر و آنهایی که ملیت قطری گرفتند جزو سهمیه ی خارجی محسوب نمیشوند. با این حال پرسپولیس میتواند با "خودباوری+ تمرکز + دوندگی" این تیم را مهار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی