نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش ویکتوریا بکام به جنجالی‌ترین لحظه فوتبالی دیوید بکام؛ دلم می‌خواهد این افراد را بُکُشم!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام پس از دریافت کارت قرمز در جام جهانی ۱۹۹۸ دچار افسردگی شد و خیلی از مردم به او بی‌رحمانه حمله می‌کردند. اوضاع برای این اسطوره به شدت سخت و طاقت‌فرسا شده بود.

همه منتظر انتشار مستند نتفلیکس دیوید بکام هستند و هرروز بخش‌های کوچکی از آن منتشر می‌شود. یکی از بخش‌ها مربوط به افسردگی شدیدی است که ستاره سابق منچستریونایتد و رئال‌مادرید به دنبال دریافت کارت قرمز در بازی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۸ دچارش شد.

دیوید بکام پس از حذف انگلیس تبدیل به قربانی شد و همسرش ویکتوریا بکام هنوز از این بابت عصبانی است. ویکتوریا در این مستند می‌گوید: «نفرت مطلق و آزار و اذیت مردم به سطح دیگری رفته بود. او افسرده بود، از نظر پزشکی کاملاً افسرده بود. هنوز هم دلم می‌خواهد این افراد را بکشم. گلن هادل حرفی نزد و سعی نکرد از دیوید محافظت کند. دیوید چند ساله بود. ۲۳؟ آدم در ۲۳ سالگی هنوز بچه است و گلن هادل یک مرد بزرگ بود. خب، من حتی او را مرد صدا نمی‌کنم. او یک فرد مسن‌تر بود.»

مادر دیوید بکام «ساندرا» نیز در این مستند صحبت کرد و از هادل انتقاد کرد. او گفت: «هادل در لیست افرادی‌ است که من را ناراحت کردند. او باعث شد که تقصیرها به گردن دیوید بیافتد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی