نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| رونالدو در عربستان دوباره متولد شد/ آمار فوق‌العاده کریس با النصر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پرتغالی النصر عربستان از زمان پیوستنش به این تیم آمارهایی تاریخی را به ثبت رسانده و بهترین شروع فصل را در دوران حرفه‌ای ۲۰ ساله‌اش تجربه می‌کند.

کریستیانو رونالدو بهترین شروع فصل خود از نخستین حضور حرفه‌ای‌ در مستطیل سبز در ۱۲ آگوست ۲۰۰۳ با پیراهن اسپورتینگ پرتغال را هم‌اکنون در النصر عربستان به ثبت می‌رساند.

جمعه گذشته رونالدو سی‌اُمین گلش را برای النصر ریاض از زمان پیوستن به این تیم در هفته هشتم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الطائی زد.  این گل باعث ثبت ششمین پیروزی متوالی النصر در این مسابقات و رسیدن به یک قدمی صدر جدول شد. رونالدو در ۹ ماه حضورش در النصر ۳۳ بازی برای زردپوشان شهر ریاض انجام داد و سازنده ۹ گل بود. او اکنون با ۱۰ گل صدرنشین رده‌بندی جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان است.

رونالدو نخستین بازیکنی در فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان است که در ۶ بازی متوالی گل زد. او همچنین دومین بازیکن در تاریخ برگزاری این مسابقات از سال ۲۰۰۸ است که چنین آماری به ثبت رساند. رونالدو در مجموع در این فصل در رقابت‌های داخلی عربستان و باشگاه‌های عرب ۱۶ گل برای النصر به ثمر رساند و این بهترین شروع فصل برای رونالدو در تاریخ ۲۰ ساله دوران حرفه‌ای‌اش است.

بیشتر بخوانید: عکس| بازگشت جورجینا و یک شب دونفره با رونالدو/ دست در دست هم با زرق و برق میلیون‌دلاری!

عکس| رونالدو در عربستان دوباره متولد شد/ آمار فوق‌العاده کریس با النصر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی