نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حقوق و مزایای استقلال مال بقیه است، بد و بیراه شنیدنش برای ما! / نمی‌دانم تا کی باید استرس پول استقلال را داشته باشیم؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

شرایط استقلال به گونه‌ای شده که حتی یکی از کم حرف‌ترین پیشکسوتان این باشگاه هم لب به اعتراض گشوده است.

علیرضا اکبرپور چه در دوران فوتبال و چه در عرصه مربیگری آدم کم حرف و ماخوذ به حیایی بود اما شرایط استقلال موجب شد تا او هم در گفتگو با خبر ورزشی با صراحت از این اوضاع انتقاد کند.

شرایط این روزهای استقلال چطور می‌بینید؟
 
متاسفانه استقلال از ابتدای فصل حال و روز خوبی نداشته است و تنها اتفاق مثبت این روزهای استقلال آشتی کنان علی خطیر و جوادنکونام بوده است که از این بابت خدا را شکر می‌کنیم و امیدواریم با این اتفاق مثبت شرایط برای روزهای روشن و همراه با آرامش استقلال فراهم شود اگرچه همچنان خبر است. نمی‌دانم تا کی قرار است ما و هواداران عزیز استقلال در اضطراب و استرس شاکیان مالی استقلال قرار داشته باشیم. ان با توجه به این آشتی کنان مشکلات مالی استقلال هم به شکلی سر و سامان پیدا کند چرا که همه ما از این اتفاقات دل نگرانیم.

فکر نمی‌کنید آشتی کنان مدیرعامل و سرمربی استقلال خیلی دیر اتفاق افتاد؟
 
کاملا با عقیده شما هم نظرم. حرف من این است اصلاً نباید این مشکل به وجود می‌آمد. من به خاطر ندارم در استقلال مدیرعامل و سرمربی تا این اندازه با هم قهر بوده باشند. اگرچه در گذشته نیز گاهاً سرمربی با مدیرعامل وقت دچار اختلاف نظر بودند اما قهری به این شکل را به یاد ندارم. حالا که گذشته اما باید به دنبال فراهم سازی شرایط خوب استقلال برای موفقیت‌های آینده بود.

شاهرخ بیانی در گفتگوی چند روز گذشته خود با خبر ورزشی خبر از جلسه‌ای بین پیشکسوتان برای برگزاری یک جلسه آشتی کنان بین خطیر و نکونام داده بود اما این اتفاق در نهایت از سوی علیرضا دبیر رقم خورد. نظرتان در این خصوص چیست؟
 
حرف آقا شاهرخ کاملاً درست بوده است چرا که ایمان عالمی نیز با من تماس گرفته و در همین خصوص صحبت‌هایی داشته است اما من تبریز بوده و فرصت حضور در این جلسه را پیدا نکردم. من الان ۵۰ سالم است و سابقه ۱۰ سال حضور در استقلال را داشتم اما به نظرم این اتفاق باید از سوی کسانی رقم می‌خورد که حق و حقوق پیشکسوتی را دریافت می‌کنند من کار به این ندارم که فلان پیشکسوت یک سال و یا چند ماه در استقلال حضور داشته است اما بزرگوارانی چون علی آقا جباری و جواد قراب و آقای کشاورز که در باشگاه در اتاق پیشکسوتان می نشینند باید به فکر حل این مشکلات بودند و بزرگی می‌کردند. بد است که در روزنامه‌ها بخوانیم استقلال بزرگتر ندارد اگرچه حرف بیراهی نمی‌زنند. به اعتقاد من این عزیزان اگر نمی‌توانند به درستی در این سمت ایفای نقش کنند بهتر است میدان را به پیشکسوتان کن سن و سال‌تر واگذار کرده تا با هماهنگی بیشتر با باشگاه بتوانند امورات محوله را پیش ببرند. متاسفانه بد و بیراه از سوی هواداران را ما می‌شنویم اما حقوق و مزایا به نام استقلال به کام دیگران است  درحالی که انتظار می‌رود این عزیزان در این مواقع با ورود به موقع خود باید ایفای نقش کرده و مشکلات استقلال را به حداقل برسانند نه تنها فقط به مصاحبه با این و آن بسنده کنند. حرف زدن و مصاحبه کردن کار سختی نیست آنچه که دارای اهمیت است عملکرد مناسب است نه مصاحبه با رسانه‌ها.

حالا با این شرایط فکر می‌کنید وضعیت استقلال بهبود پیدا کند یا خیر؟
 
علی القاعده باید با توجه به آشتی کنان رخ داده بین مدیرعامل و سرمربی طرفین قلباً اختلافات و مشکلات گذشته را کنار گذاشته و به دنبال موفقیت بیش از پیش استقلال باشد اما اگر به دنبال خودبینی باشند باز هم آش همان آش است و کاسه همان کاسه که امیدوارم این گونه نباشد.

با توجه به آشتی کنان نکونام و خطیر شنیده می‌شود شرایط برای بازگشت مجدد عارف غلامی به استقلال مهیا شده است. نظرتان در این خصوص چیست؟
 
عارف غلامی یکی از بهترین‌های استقلال در چند سال اخیر بوده است و امیدوارم با پشت سر گذاشتن سوء تفاهمات بازگشت شکوهمندانه‌ای داشته باشد اما نباید از یاد برد بازیکنان تحت هیچ شرایط نباید وارد دعوای مدیر و مربی شوند و تنها به دنبال تمرین و منافع باشگاه باشند. بازیکن باید جایگاه خود را بداند و اگر قرار است عارف غلامی بازگشت مجددی به استقلال داشته باشد باید با جان و دل همچون گذشته برای استقلال افتخارآفرینی کند.

نظرتان در خصوص تاخیر برگزاری بازی دربی چیست؟
 
واقعا دیگر نباید اسم این بازی‌ها را لیگ گذاشت. یک بار ۱۰ روز بازیها را تعطیل می‌کنند و روزی دیگر خبر از تعطیلی ۲۰ روزه می‌دهند. شما نگاه به کشورهای عربی کنید، آنها به بهترین شکل ممکن رقابت‌های داخلی و همچنین لیگ قهرمانان را دنبال می‌کنند و شاهد هستیم که با نظم و هدف مثال زدنی به دنبال رشد و توسعه فوتبال خود هستند اما متاسفانه در ایران هر روز یک اتفاق تازه در فوتبال رخ می‌دهد. به نظر من تاخیر در بازی دربی به سود استقلال نبوده و آبی پوشان از این اتفاق متضرر خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • هوادار استقلال IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    استقلال اگر می‌خواهد از شر بدهی‌ها راحت شود اعلام ورشکستگی کند و بدیها می‌افتد گردن فدراسیون فوتبال و درمرحله بعد یک تیم با نام سه چرخه سازان به ثبت برساند و بعد از چند سال همان تیم را به نام دوچرخه سازان و کمکم بیایند جلو بشوند استقلال ملا ثالث وگرنه خود فدراسیون جهانی این تیم درپیتی را منحل خواهد کرد
  • بیخک جروق IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    کیسه کشان مثل زالو چسبیدن به بیت المال ولکنان هم نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی