اتهام عجیب بازیکن اسبق تیم ملی به سرمربی تیم ملی امید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول کربکندی بازیکن اسبق تیم ملی اتهام عجیبی را به کادر فنی تیم امید وارد کرده است.

تیم امید بعد از ناکامی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا امروز در مصاف با هنگ‌کنگ در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی یک بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

رسول کربکندی پیرامون تیم امید امروز این‌طور گفت: کار غیرحرفه‌ای و مشکوکی در اعلام لیست تیم امید صورت گرفت که از بعضی تیم‌های خاص سه بازیکن دعوت شد تا بتوانند بهانه و دستاویزی برای عدم برگزاری مسابقه‌شان داشته باشند. به نظرم این شگردها دیگر نخ‌نما شده است.

یکی از تیم‌هایی که بازی‌هایش در هفته پنجم و ششم لغو شد تیم استقلال است. البته تیم استقلال ۴ بازیکن در تیم امید داشت. سامان تورانیان، سیدحسین حسینی، ارسلان مطهری و امید حامدی‌فر. چند تیم هم بودند که بازی‌هایشان به دلیل حضور ۳ بازیکن در تیم امید لغو شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی‌های هفته ششم به صورت کلی از سوی سازمان لیگ لغو شد. قرار است همه دیدارهای هفته هفتم برگزار شود. باید منتظر ماند و دید که رضا عنایتی چه پاسخی به این اتهام خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضا US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    فوتبال ایران روز بروز بدتر میشه چون ملت یکدلی نیستیم. مربی هر کسی باشه یه عده بالاخره پیدا میشن بهش تهمت و انگ و هزار چیز دیگه بزنن و از هیچ اقدامی هم برای تخریب روحیه ی تیم دریغ نمیکنن تا تیم نتیجه نگیره و بگن دیدین حق با ما بود! کی روش مربی بود همین داستان بود اسکوچیچ بود همین داستان بود استیلی و مجیدی و مهدوی کیا و عنایتی هم همین داستان. همه میدونیم خیلی‌هامون دوست داشتیم تیم امید ببازه چون یه استقلالی مربیش بود! ما هیچ وقت موفق نمیشیم. تا وقتی خودمون با خودمون کنار نیایم.
    • ایران US ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      درسته . کار بجایی رسیده که حتی بازیکنان و کادر یک تیم ، اگر به ارکان تیم رقیب حمله نکنند ، خودی محسوب نمی‌شوند. نتیجه ی این چرخه ی معیوب نابودی فوتبال کشور است.
    • عیسی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      همه میدونن که حرف کربکندی حق خود شماهم میدونیدوخودت به اون راه میزنیدوبه قول شماکه همه چی درسته ودیگران تهمت میزنن چرااین ده سال این همه تهمت زدین به تیم رقیب چون تیمتون نتیجه نگرفت .آخه حسین حسینی باسی سال سن ومسبب اصلی باخت وارصلان سی ساله که هرچی توپ بودبراش میدادن یه گل نزدبجزهمین که اقای کربکندی گفت چه دلیلی داشت بیان تیم امید
    • ملابرادر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      بسیار جالب است که پیروزی رفع اتهام می‌شود و استقلال را متهم می‌کنند. برای ما عادی شده دیگه هههه
  • مجید IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    به قول حاجی مایلی کل فوتبال ایران رو دادن دست گروهبان قندنی
  • ناشناس IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    از پرسپولیس و استقلال نباید سرمربیگری این تیم ها رو قبول کنن چون تمام انرژی صرف پایین کشیدن و خدا خدا کردن برای نتیجه نگرفتنشون میشه چون اون اندازه که بحث رنگی مهمه بحث ملی براشون مهم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی