نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
نارضایتی زلاتان از وضعیت یونایتد/ ذهنیت منچستر کاملا با آژاکس متفاوت است!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ معتقد است که اریک تن‌هاخ تجربه‌ای برای مقابله با منیت‌های بزرگ منچستریونایتد را ندارد.

تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، از ابتدای فصل گذشته کریستیانو رونالدو، داوید دخئا و جیدون سانچو را بیرون کرده است.

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سابق یونایتد که غرور خاصی در فوتبال دارد، گفت: «آمدن از آژاکس به یونایتد تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. من در هر دو باشگاه بوده‌ام. نظم و انضباط متفاوت است. آژاکس یک باشگاه بااستعداد است. آنها بهترین استعدادها را دارند و ستاره‌های بزرگی ندارند. تجربه این مربی چیست؟ استعدادهای جوان. او به یونایتد می‌آید، جایی که ذهنیت کاملا متفاوتی دارد. بازیکنان آنجا قرار است ستاره‌های بزرگی باشند. فکر نمی‌کنم بتوانی همان رفتار را داشته باشی. چقدر به یک مربی وقت می‌دهید؟ این به مالکان بستگی دارد و اینکه آنها چه می‌خواهند، اما اگر به صحبت‌های هواداران گوش کنی وقت زیادی نخواهی داشت زیرا آنها می‌خواهند برنده شوند، و من آنها را درک می‌کنم زیرا عادت داشتند برنده شوند و هنوز هم همان را می‌خواهند.»

یونایتد بدترین شروع را در یک فصل لیگ برتر در ۳۴ سال گذشته داشته است و اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل بایرن مونیخ باخت. امشب هم برای بازی دوم به سراغ گالاتاسرای خواهد رفت. تن‌هاخ رویکرد سختگیرانه‌ای را در پیش گرفته و رونالدو را به دلیل انتقاد از باشگاه اخراج کرد و داوید دخئا را هم کنار گذاشت. سانچو، ملی‌پوش انگلیسی، در حال حاضر به دلیل اهانت به مربی از حضور در تیم اصلی محروم شده است.

ایبرا در گفتگو با پیرز مورگان افزود: «یونایتد باید برنده شود، آنها باید هر عنوانی را که برای آن بازی می‌کنند به دست آورند. آنها در حال حاضر تحت سلطه همسایگانشان منچسترسیتی هستند و شرایط در آنجا کاملاً متفاوت است. همه مسئولیت دارند تا خواسته‌ها را برآورده کنند. باید دوباره راه درست را پیدا کنید و برای آن تلاش کنید. شما نیاز به یک برنامه دارید، نیاز به یک پروژه دارید که آن را دنبال کنید. یا به آن اعتقاد دارید یا ندارید. اما با وضعیت مربی، فکر می‌کنم او اکنون در دو موقعیت متفاوت زندگی می‌کند. وقتی اوضاع خوب است هنوز هم خطاها و مشکلاتی وجود دارد، اما آن را نمی‌بینید، چون دارید نتیجه می‌گیرید.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی