نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جدول لیگ برتر بدون VAR چطور می‌شد؟/ صدرنشین جدول منچسترسیتی نبود!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در این فصل از VAR استفاده نمی‌شد، صدر لیگ برتر بسیار متفاوت به نظر می‌رسید.

کمک داور ویدئویی یا VAR از زمان شروع فصل جدید مانند همیشه بحث‌برانگیز بوده است و نمایش ترسناک شنبه بین لیورپول و اسپرز باعث شد تا هواداران بپرسند که آیا بدون VAR وضعیت بهتری داشتیم یا خیر.

اما با مشاهده جدول رده‌بندی جایگزین، خیلی از باشگاه‌ها ناراحت خواهند شد. بزرگترین اتفاق در بالای جدول رخ می‌دهد زیرا منچسترسیتی جایگاه خود را در رده اول به تاتنهام واگذار می‌کند. مردان آنگه پوستکوگلو از زمان ورود این مربی استرالیایی فوق‌العاده عمل کردند و اگر مداخله VAR نبود، تمام ۱۹ رقیب خود را تحقیر می‌کردند. پنالتی برایان امبومو در تساوی ۲-۲ تاتنهام مقابل برنتفورد هرگز داده نمی‌شد و یک امتیاز لیلی‌وایت به ۳ تبدیل می‌شد.

در واقع این زنبورها هستند که باید بیشتر از همه قدردان VAR باشند زیرا حذف آن باعث می‌شود که آنها تا اینجای فصل را بدون پیروزی ببینند. تیم توماس فرانک دو بار شکست می‌خورد و هر پنج بازی دیگرش را مساوی می‌کرد و یک پله در جدول رده‌بندی از سیزدهم به چهاردهم سقوط می‌کرد. برنلی در منطقه سقوط دو امتیاز پیشرفت می‌کرد و اولین برد خود را در این فصل به دست می‌آورد. سه امتیاز آنها هنوز برای خارج شدن از منطقه سقوط کافی نیست، اما تغییر در امتیازات می‌تواند در ادامه فصل مفید باشد.

اوضاع برای چلسی تغییر نمی‌کند و اریک تن‌هاخ نیز نمی‌تواند به VAR به عنوان بهانه‌ای برای بدترین امتیازات منچستریونایتد از سال ۱۹۸۹ نگاه کند. شیاطین سرخ با تنها ۹ امتیاز و چهار شکست تکان‌دهنده در این فصل همچنان در رده دهم خواهند بود.

لیورپول از اینکه کمیته داوران لیگ برتر برای رد گل لوئیس دیاس در باخت ۲-۱ از اسپرز مجبور به عذرخواهی شد، عصبانی است. اما با توجه به اینکه داور در زمین تصمیم به اعلام آفساید کرده بود، اگر VAR وجود نداشت هم آنها همچنان ناامید می‌شدند و فرقی به حالشان نداشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی