پرسپولیس ۳ ستاره‌اش را نداشت اما تیم پرستاره را شکست داد/ یحیی زنگ خطر را برای استقلال به صدا درآورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس بازی ۶ امتیازی را برد، دیداری که کلید صعود از این گروه بود.

النصر با استخدام کریس رونالدو برای قهرمانی آسیا آمده و به طور قطع از مرحله گروهی صعود خواهد کرد. از همان ابتدای قرعه‌کشی مشخص بود که جنگ صعود بین پرسپولیس و نماینده قطر است.

در هفته نخست النصر در ورزشگاه آزادی نماینده ما را برد، شک نکنید که الدحیل را هم می‌برد! همان طور که استقلال تاجیکستان تنها برای کسب تجربه و امید به آینده آمده نه برای صعود! این تیم و فوتبال این کشور هنوز بضاعت و شخصیت لازم برای عبور از مرحله اول لیگ قهرمانان را ندارند و همین حضور در این سطح برایشان کافی است. پس می‌ماند الدحیل و پرسپولیس و ۱۲ امتیاز لازم برای صعود! هر دو تیم ۶ امتیاز استقلال تاجیکستان را لازم داشتند اما الدحیل روز اول به یک امتیاز بسنده کرد!

این درست که پرسپولیس باخت اما این شانس را داشت که در بازی برگشت با الدحیل میزبان باشد اما خوشبختانه کار به آنجا نرسید. یحیی گل محمدی بدون مهدی ترابی ستاره تیمش  کاپیتان وحید امیری و میلاد سرلک که در تمام این سال‌ها تنها مهره بدون جانشین گل محمدی بوده در خانه حریف پرستاره سه امتیاز را گرفت. میزبانی که همه ستاره‌هایش از اولونگا،  مونتاری، معز علی تا کوتینیو را داشت تا دیگر جایی برای حرف و حدیث نماند و هیچ بهانه‌ای هم وجود نداشت.

حالا پرسپولیس با خیال راحت می‌تواند برای آینده برنامه‌ریزی کند. ۶ امتیاز رفت و برگشت از استقلال تاجیکستان نماینده ما را ۹ امتیازی می‌کند. با فرض اینکه الدحیل بازی برگشت با استقلال تاجیکستان را ببرد و از النصر نیز امتیاز بگیرد، پرسپولیس باز هم با یک مساوی در آزادی صعود خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زهرا IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • کیسه سوز IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    البته نگارنده محترم درنظر داشته باشه که کیسه تاجیکستان یک بار از مرحله گروهی صعود کرده و در مرحله حذفی مقابل پرسپولیس مثل تمام کیسه های دیگر شکست خورده و حذف شد
  • یاسی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    بهترینی عشق جانم پرسپولیسم خدا همیشه یار و یاورت باشع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی