نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری ستاره سابق میلان؛ دروغ گفتم که مسی بهترین است من عاشق رونالدو هستم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین پرینس بواتنگ مهاجم سابق تیم‌های هرتابرلین، میلان و بارسلونا از یک ماجرای عجیب در این تیم پرده برداشت.

کوین پرینس بواتنگ مدعی است زمانی که با بارسا قرارداد امضا کرد چاره‌ای جز دروغ گفتن نداشت تا بتواند بازی کند. بواتنگ تابستان گذشته تصمیم گرفت از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کند. این مهاجم دورانی طولانی داشت که در آن برای تیم‌های زیادی از جمله لاس‌پالماس و بارسلونا بازی کرد.

حالا، این بازیکن بازنشسته، در پادکست فایو گفت: به یاد دارم که وقتی به بارسلونا رسیدم بلافاصله از من پرسیدند بهترین بازیکن جهان کیست؟ باید بگویم که لیونل مسی بود اما دروغ گفتم! این یکی از بزرگترین دروغ‌های زندگی من بود.

فوتبالیستی که برای تیم ملی غنا بازی کرده دلیل اینکه چرا باید بگوید ستاره آرژانتینی بهترین بوده را بیان می‌کند: معمولاً همیشه حقیقت را می‌گویم، اما دروغ گفتم زیرا این تنها راه پوشیدن پیراهن بارسلونا بود. برای هواداران بارسا متاسفم، اما در نوجوانی همیشه از رئال مادرید حمایت می‌کردم. عاشق کریستیانو رونالدو هستم اما آن‌ها به من گفتند که باید مسی را به عنوان بهترین معرفی کنم و در غیر این صورت بازی نمی‌کردم.

بواتنگ در مورد وضعیت مسی در رختکن و حکایتی از زمان رفتن کریستیانو به ایتالیا صحبت کرد: مسی کاپیتان بود، اما در رختکن زیاد صحبت نمی‌کرد. یک بار زیر دوش صحبت کردیم و او از من پرسید که آیا گلزنی در ایتالیا سخت است، زیرا رونالدو در آن زمان آنجا بود. او رقابتی که با رونالدو داشت را نشان داد. به او گفتم که آنجا برای رونالدو سخت‌تر بود و سه سال طول کشید تا در هر بازی گلزنی کند. مردم خیلی راحت فراموش می‌کنند که او در آنجا چه کرده است.

مهاجم سابق در ادامه قدردانی که از کریستیانو دارد، اطمینان می‌دهد که اریک تن‌هاخ باید یونایتد را به خاطر رفتاری که با ستاره پرتغالی داشت ترک کند: تن‌هاخ باید منچستریونایتد را ترک کند، به خصوص پس از کاری که با کریستیانو رونالدو و سایر بازیکنانی که درگیر بحث با او هستند، انجام داد. او سطح مناسبی برای مربیگری منچستریونایتد ندارد. موقعیتی را تصور کنید که یک گلزن در فهرست وجود دارد و به سادگی او را اخراج می‌کنید. ایستادگی مقابل بهترین بازیکن تیم؟ اینطور نیست، باید برای او احترام قائل بود.

بیشتر بخوانید: خبر هیجان‌انگیز برای هواداران بارسلونا؛ مسی در حضور بارسایی‌ها خداحافظی می‌کند!/ لئو ورزش آمریکا را تغییر خواهد داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی