سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
۰ |
۰
عکس| واکنش ساپینتو به پایان یک طلسم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق استقلال بعد از گذراندن ناکامی‌های متوالی با آپوئل قبرس در رقابت‌های شهریور ماه و کسب دو پیروزی در مهر ماه، مدعی «بازگشت» با بردهای متوالی شد.

ریکاردو ساپینتو در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر به‌عنوان سرمربی استقلال فعالیت می‌کرد، مربی که بعد از اخراج از زمین مسابقه توسط داور و ناکامی مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی فوتبال ایران، با واکنش‌های عصبی نسبت به داوران و عوامل برگزاری مسابقات در یادها مانده است.

در نهایت این مربی بلافاصله بعد از مشاهده عدم تمایل مدیران استقلال برای ادامه همکاری، از ۱۸ خرداد ماه سال جاری، هدایت آپوئل قبرس را برعهده گرفت، اما در شهریور ماه اوضاع خیلی برای وی خوب پیش نرفت.

سرمربی پرتغالی از ابتدای شهریور ماه تا مهر ماه سال جاری برای کسب پیروزی به‌عنوان سرمربی آپوئل با مشکل جدی روبه‌رو شد، به طوری که در پنج مسابقه (در بازه زمانی ابتدای شهریور تا ابتدای مهر ماه) سه شکست و دو تساوی در کارنامه‌اش به ثبت رسید. در این بین دو شکست در دیدارهای رفت و برگشت مقابل خنت بلژیک در مرحله پلی‌آف لیگ کنفرانس کام این سرمربی ۵۰ ساله را تلخ‌تر کرد.

با چنین شرایطی وقتی آپوئل دو پیروزی در ماه اخیر کسب کرد و دومین مسابقه با برد پرُگل ۵ بر یک همراه شد، سرمربی پرتغالی آپوئل ضمن انتشار پیامی این پیروزی‌ها را متوالی و حمایت هواداران را مداوم خواند. او گفت: «پس از یک دوره چالش‌برانگیز، ما با بردهای متوالی بازگشته‌ایم. یک تشکر بزرگ از بازیکنان ما برای فداکاری آنها و از طرفداران ما برای حمایت مداوم‌شان. با هم، ما چیزی بیش از یک تیم هستیم. ما یک خانواده هستیم بیایید این حرکت را ادامه دهیم!».

عکس| واکنش ساپینتو به پایان یک طلسم!

گفتنی است بعد از پایان هفته ششم دسته اول فوتبال قبرس شاگردان ساپینتو با ۱۱ امتیاز (سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست) در رده ششم جدول این رقابت‌ها قرار دارند. آپوئل در حالی در جایگاه ششم قرار گرفته است که لیگ دسته اول فوتبال قبرس با حضور ۱۴ تیم دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ شوک بعدی به باشگاه استقلال!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی