نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
۴ |
۱
تغییر احتمالی در ترکیب استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در دیدار با مس رفسنجان، احتمالا تغییراتی در خط حمله خواهد داشت.

شاگردان جواد نکونام در آخرین رویارویی خود در لیگ برتر در تاریخ ششم شهریور ماه گذشته به مصاف استقلال خوزستان رفتند که با احتساب ماه سی و یک روزۀ شهریور باید پس از ۴۰ روز، ۱۵ مهر دوباره به میدان بروند.

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی ۱۱ بازیکن تیم استقلال بودند که از ابتدای آن دیدار در ترکیب این تیم مقابل استقلال خوزستان به میدان رفتند.

اما با توجه به آمادگی برخی بازیکنان استقلال در روزهای گذشته و همچنین شرایط رویارویی با تیم مس رفسنجان، احتمالا جای آرمان رمضانی در نوک پیکان خط حمله استقلال به امیر ارسلان مطهری آماده داده شود. بازیکنی که به تازگی از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین به ایران برگشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۹ US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    کیسه اگه داورا بذاره نوک بهتر میتونه نتیجه بگیره 😂😂😂
    • موسوی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      نه والله اگر لنگی ها بزارن ...حسودا زورتون میات چون ستاره ندارید انم که هم داری از میدان توپ خونه خریدید هههههههه اگر بتونید که عمرن اگر بتونید در جام آسیا دوام بیارید ...
    • لنگی کیسه کش IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      آخه لنگی جون ، آمار نشون داده و همه هم با چشم خودشون دیدن و حتی اعتراف گنده هاتون نشون داده که چندتا جام اسنپی با کمک همین داورا دستتون رسیده و حتی سال گذشته هم بیشترین سود رو بردین و حتی تو مراسم شادیتونم شرکت کردن. خداییش هوچیگری کارِتونه .کاری شده که سنگ پای قزوین هم جلوی پای شما لنگیا ، لنگ میندازه!!!!😜 💙⭐⭐💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی