نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اینجا همه از رحمان عموزاد می‌ترسند/ روی طلای المپیک حساب کرده‌ایم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات جهانی عدم تمرکز و کمی هم مشکلات داوری باعث شد رحمان عموزاد شکست بخورد.

مصطفی آقاجانی، مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در ۲ وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اشتباهاتی که در مسابقات جهانی درباره عموزاد کردیم اینجا تکرار نکردیم. باید به زور هم که شده اجازه می‌دادیم در جهانی یک تمرین خوب انجام دهد. در مسابقات جهانی حریف اولش آسان بود و فشاری که باید را متحمل نشد و وقتی به موسکائف خورد، سرحال نبود؛ درست مانند کشتی اول‌ امروزش با ازبکستان که روی تشک گیج بود.  

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی همین عدم تمرکز و کمی هم مشکلات داوری باعث شد شکست بخورد وگرنه باید قهرمان دنیا می‌شد. اما از تجربه مسابقات جهانی استفاده کردیم، نرمش خوبی انجام داد و از اولین مسابقه فشار خوبی را تحمل کرد. سبک کشتی عموزاد طوری است که کشتی به کشتی بهتر می‌شود و کم نمی‌کند. هرقدر فشار بیاید بدنش بهتر راه می‌اُفتد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: عموزاد قرعه سختی داشت، اما ما برای المپیک برنامه داریم. رحمان قهرمان جهان است و همه از او می‌ترسند. امروز باجرانگ هم همینطور بود و نمی‌توانست مقابل رحمان بایستد. متأسفانه در مسابقات جهانی فشار روحی زیادی را تحمل کرد و نتوانست کشتی خودش را بگیرد. روی رحمان برای طلای المپیک حساب کرده‌ایم و امیدواریم اینجا هم قهرمان شد و اگر تنها از ۶۰ درصد توانایی‌هایش‌ استفاده کند، قهرمان است. حریف مغولی کشتی‌گیر خوبی است، اما فکر نکنم بتواند مقابل عموزاد مقاومت کند و دوام بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مش ممدلی DK ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    همین دیگه. مشکل دقیقا همین شما ها هستین. از الان طرف رو میزارین تو منگنه که طلای المپیک مال آموزد هستش و از این حرفها. آقا ولش کنین خودش کشتی بگیره و حال کنه, مدل هم میاره. چیکارش دارین..
  • رضا IE ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    کشتی گیر خوبی بود اینده دار ولی شما با تمرینات غلط وسنگین تمامش کردید فکر نکنم دیگه مدال بگیره کاش با این استیل وجسارت تو روس بود تا ده سال دیگه حریف نداشت ی فن نشون تین بچه ندادید فقط به ی روش کشتی میگیره اونم دستش،ور میخونن این مدالها رو هم روعیرت ایرانی میارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی