۱۶
چه عجب یک پرونده به نفع ما تمام شد/ گل‌زنی که تیمش را ده نفره می‌کرد، همه‌جوره باخت/ حالا برای مثال یک نمونه داریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حکم مهاجم هلندی سابق پرسپولیس به سود ما اعلام شد! باور می‌کنید؟

داستان لوکادیا تمام شد و رفت؛ مهاجمی که عالی گل می‌زد اما به قول بیرانوند «تیم در زمان حضور او ۱۰ نفره بود»! دوره مهاجمانی که ۹۰ دقیقه در زمین بایستند تا در یک ثانیه گل بزنند، خیلی وقت است تمام شده و ما همین حالا در فوتبال خودمان از این نمونه‌ها داریم! فوتبال مدرن امروزی مبتنی بر پرس از بالاست و مهاجمی که ندود، به درد نمی‌خورد.

حکم لوکادیا که در آستانه دربی تیم را رها کرده و رفته بود، به نفع ما صادر شد و همه از مفاد حکم او خبر دارید. واکنش او بعد از این حکم که می‌خواست با مغلطه مسئله را به اتفاقات غیرفوتبالی ربط دهد هم دیگر حنایی بود که رنگ نداشت؛ حتی به درد همان فضای مجازی هم که دوست دارد نخورد!

علیرضا جهانبخش که با این بازیکن در انگلستان هم‌تیمی بوده از خصوصیات و شخصیت عجیب و غریب او برایمان گفته و شکی نیست که لوکادیا در ایران دوام نمی‌آورد، حالا به هر بهانه! و البته بسیار خوشحالیم که بالاخره یک بار نمایندگان کشورمان در یک پرونده حقوقی ورزشی پیروز شدند تا برای مثال هم که شده نمونه‌ای داشته باشیم!

گفتنی است کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و مهاجم هلندی و باشگاه کانگژو چین به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به پرسپولیس شدند. یورگن لوکادیا و باشگاه چینی محکوم به پرداخت ۳۲۴هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

مهاجم هلندی به مدت ۶ ماه و تا زمان پرداخت مبلغ از فعالیت‌های فوتبالی محروم خواهد بود و باشگاه کانگژو نیز از سه پنجره نقل و انتقالاتی و تا زمان واریز مبلغ مذکور محروم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • آریا US ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    کاری به این ماجرا ندارم؛ اما انصافا بازیکن دونده ای بود و فقط پشت محوطه ی جریمه ی حریف؛ منتظر توپ میموند! حتی ۱ کیلومتر هم دوندگی نداشت! اگر به همین بازیکنان داخلی که داریم؛ پر و بال بدیم؛ خیلی بهتر گلزنی میکنن؛ چون وینگر و هافبک هایی مانند عالیشاه؛ ترابی؛ سلمانی؛ سروش؛ صادقی؛ امیری و عمری داریم که عالی کار میکنن و میتونن هر مهاجمی رو صاحب موقعیت کنن( اگر پاس بدن و خودخواهی نکنن)!!!
    • مارشال IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      باسلام خدمت دوست عزیزمان آی که عالی گفتی لوکادیاهیچی نبودبلکه نام واسم پرسپولیس وهواداربزرگش کردکه خودشوگم کرده بودواین جریمه هرچندکم نوش جان وخودباشگاهی که بازی کنی که قراردادداشت گرفتش ولان بایدتاوانشوهم بده ودرآخرخسته نباشیدخدمت وکیل باعرضه ای که تونست این حکم ازفیفایاافسی گرفت خسته نباشد٪٪
    • پرسپولیس US ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      آریا جان ، متاسفانه باشگاههای ما آینده نگری ندارند . خدادادی ( آقای گل امیدهای کشور ) از آکادمی جذب باشگاه شد و بلافاصله مشکل رباط پیدا کرد . این بازیکن پارسال هم همین مشکل را پیدا کرد اما تن به جراحی نداد . امسال هم با اینکه بیش از دو ماه پیش ، دوباره دچار مصدومیت شد و قرار به جراحی ، تازه یک هفته پیش آقای محسن خلیلی تو مصاحبه گفت باید خدادادی جراحی بشه ! عین جریان آل کثیر داره تکرار میشه ( تاخیر بیش از حد جراحی ) ، در صورتی که مهاجم داخلی خوب کم است و باشگاه توان جذب مهاجم خارجی خوب را هم ندارد !
  • پرسپولیس6 IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    جو ندین الکی. زهردارترین مهاجمی بود که پرسپولیس در این سال‌ها خریده بود بی شک و حتی شاید کل تیم های ایرانی. حالا جدا از حواشی نحوه جدایی اش.
  • بهنام IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    بعضیا اصطلاحا گلزن مادرزاد هستن و چهارچوب شناس و لوکادیا تقریبا همچین کسی بود و دوندگی کم یا زیاد در مورد این بازیکن اهمیت نداشت
  • حاج قدرت IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    بزرگوار! فوتبال امروزی از مجموعه ی از تاکتیک ها تشکیل شده که پرس از بالا یکی از آنها است مثل پرتاب های بلند اوت مثل ضربات شروع مجدد مثل بازی سازی از عقب و...ولی فوتبال چه سنتی و چه ابدیت شده یا همان مدرن فونداسیون و اصول پایه ی دارد از جمله وحود "یک تمام کننده" که حاصل کار بقیه بازیکنانرا تبدیل به گل کند بازیکنی که چهارچوب شناس باشد و بتواند اندک موقعیت بوست آمده را تبدیل به گل کند زیرابه بازی خوب وزیبا فاقد گل و نتیجه امتیازی داده نمی‌شود! اتفاقا یکی از معضلات فوتبال ما نداشتن تمام کننده است در@گدشته فرشاد پیوس بازیکنی بود که چهارچوب شانس قهاری بود که با یه بعل پا دروازه حریف را باز می‌کرد و بعدها علی دایی فرضا بعداز بازنشستگی دایی خلا یک تمام کننده در تیم ملی تا مدتها احساس می‌شد. لوکایو فارغ از عمل غیر حرفه ی ش که قطعا بایستی بدون مشورت هم نبوده بازیکن چهارچوب شانسی بود که اندک موقعیت ها را تبدیل به گل می‌کرد و واقعا خط حمله پرسپولیس بع از مدتها با وجود او به آرامش رسیده بود.
  • لنگ درحسرت جام آسیا IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    بازیکن خوبی بود لنگیا قدرشو ندانستند
  • محید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    به این رای خیلی نیاز داشتیم هم احمق ادب شود هم اینکه تیم های ایران موقع قرارداد بیشتر دقت به خرج بدهند قراردا ویلموسی دیگر تکرار نشود
  • امین IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    خدا برسه به دادت خدا برسه به دادت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی