نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
وقتی دیوید بکام همسرش را مسخره کرد!/ صادق باش؛ پدرت تو را با چه ماشینی به مدرسه می‌برد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویکتوریا بکام در بخشی از مستند «بکام» در نتفلیکس ادعا می‌کند که از طبقه کارگر بوده، ولی دیوید به سرعت وارد عمل می‌شود و ادعای همسرش را به چالش می‌کشد.

نتفلیکس یک مستند چهار قسمتی از زندگی پر فراز و نشیب دیوید بکام ساخته و نحوه به شهرت رسیدنش، موفقیت‌هایش در فوتبال، لحظات تلخ دوران حرفه‌ای و همچنین ازدواج با خواننده مشهور و تربیت فرزندانش را به تصویر می‌کشد. این برنامه که در روز چهارشنبه (۴ اکتبر) منتشر شد، موضوع بحث داغ رسانه‌های اجتماعی شده و طرفداران بخش‌های مورد علاقه خود را به اشتراک می‌گذارند.

در یکی از صحنه‌های به یاد ماندنی این مستند، ویکتوریا ادعا می‌کند که از ابتدا ثروتمند نبوده و در این لحظه دیوید وارد صحنه می‌شود. ویکتوریا در صحبت با مصاحبه‌کننده در مورد خانواده و دوران کودکی خود می‌گوید: «ما از طبقه کارگر هستیم.» دیوید سرش را از در داخل می‌آورد و می‌گوید: «صادق باش»، ویکتوریا می‌گوید من صادق هستم، دیوید می‌پرسد: «پدرت تو را با چه ماشینی به مدرسه می‌برد؟» ویکتوریا خیلی تلاش می‌کند که از جواب دادن طفره برود و می‌گوید: «پاسخ به این سوال ساده نیست، بستگی دارد»، دیوید سوالش را تکرار می‌کند و ویکتوریا می‌گوید: «باشد، پدرم در دهه هشتاد رولزرویس داشت»، دیوید می‌گوید: «متشکرم»، و در را می‌بندد و می‌رود.

فروش خودروهای رولزرویس از اکتبر ۲۰۲۳ با قیمت ۲۵۲۰۰۰ پوند آغاز شد. پس از انتشار این ویدئو، هواداران در سراسر شبکه‌های اجتماعی شوخ‌طبعی دیوید را تحسین کردند و از صادق نبودن ویکتوریا انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی