نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
علیرضا حقیقی و مدافع استقلال تا اطلاع ثانوی محروم شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی قرار دستور موقت خود را در خصوص بازیکن استقلال خوزستان و دروازه‌بان هوادار صادر کرد.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان از هفته هفتم برگزار و از سوی محمد طیبی، بازیکن تیم استقلال خوزستان تخلفاتی رخ داده که با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت می باشد، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است طرف مدت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون دفاعیات خود را ارسال کند. رای صادره ظرف مهلت ۲ روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

دیدار تیم‌های هوادار و فولاد خوزستان برگزار و از سوی علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم هوادار تخلفاتی رخ داده که با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت می باشد، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم بوده و لازم است طرف مدت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون دفاعیات خود را ارسال کند. رای صادره ظرف مهلت ۲ روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    پس رای کسر امتیاز از تیم پیروزی تهران چی شد ؟!؟!؟!؟
    • Sli IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      هیچ مگه کسی جرات داره از عروس ایران کسرامتیاز کنه اینها بهانه بود دیدن سپاهان امتیازش بالاست و هربازی رو میبره نمیدونستن چطوری کمک لنگ کنن اومد امتیاز کسر کردن از سپاهان ک لنگ بره صدر جدول مثل بقیه سالها ک کمکش کردن و قهرمان میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی