نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
زمان دکتر شما پرسپولیسی شدم نه روحانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ دوشنبه ۱۵ مهر سال ۱۳۹۲ را ملاحظه می‌کنید.

درگیری لفظی علی دایی با محمد مایلی‌کهن سیزدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد و ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی همچنان ادامه داشت و هیچ‌کدام از دو طرف تمایلی به عقب‌نشینی نداشتند.

علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس در واکنش به کنایه محمد مایلی‌کهن مبنی بر این‌که پس از روی کار آمدن دولت روحانی علی دایی سرمربی پرسپولیس شد، به حضور خودش در این تیم به عنوان سرمربی در زمستان سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و با اشاره به حمایت مایلی‌کهن از محمود احمدی‌نژاد در سال‌های ۸۴ و ۸۸، در مصاحبه‌ای که پانزدهم مهرماه سال ۱۳۹۲ به تیتر اول خبرورزشی تبدیل شد، گفت: من در دوره دکتر شما سرمربی پرسپولیس شدم نه دولت حسن روحانی. 

علی دایی همچنین به این مسئله هم اشاره کرد که مرتبه دوم انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس هم در ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد بود و هنوز کابینه روحانی سر کار نیامده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    علی دایی را بعنوان اسطوره تمام نشدنی و مرد با اخلاق و صادق میدانم علی دایی متعلق به باشگاهی نیست دایی پایین ایران است
  • سهراب IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    باید فاتحه فوتبال کشور را خواند از این همه دروغ و کلک و تبانی و نیرنگ در کلیه ارکان فدراسیون و کمیته داوران و همه عوامل فوتبال کشور را.. دیشب ناپاکترین و کثیف ترین فوتبال باشگاهی کشور را ۶۰ میلیون ایرانی از جمله وزریر محترم ورزش بغل گوششان دیدند!عزیزان بُردن با کمکهای امدای و داور و ابر و باد و مه و خورشید و فلک به چه قیمتی؟ اتفاقا خیلی خوب شد دیگه بر همگان واضح و مبرهن شد که امسال برنده جام چه تیمیست و ۱۵ تیم دیگر در لیگ باید بروند غاز پچرانند! تبریک میگم این بُرد مفتضاحانه را به باشگاه پرسپولیس و طرفداران آن و کلیه عوامل و دستنکارانی که این رویداد تبانی و حقه و کلک را برای میلیونها ایرانی از جمله وزیر محترم ورزش کشور را خلق کردند، تا بوده میگفتن که پرسپولیس نان بازوشو میخوره و خیلی روی این قضیه سالهای متمادی مانور و تاکید داشتن، اما دیشب برهمگان هویدا شد که چه کاسه ای زیر نیم کاسه است جناب وزریر ورزش محترم خواهشا همین فردا جام را به پرسپولیس بدهید و خیال همه را چه در لیگ و چه طرفداران و فوتبال دوستان راحت کنید! فقط بیچاره و بدبخت گل گهریها که حقشان را تو روز روشن خوردن و آبی هم روش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی