نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای ستاره‌ای که از اردوی قرمزها رانده شد/ او قربانی شد و عذرخواهی نکرد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیدن سانچو برای انتقال به ایتالیا آماده می‌شود، اگر منچستریونایتد نیمی از دستمزد هفتگی ۳۵۰۰۰۰ پوندی این ستاره را بپردازد.

یوونتوس قصد دارد راه فرار از اولدترافورد را به جیدن سانچو نشان بدهد و می‌تواند تابستان آینده آن را به یک قرارداد دائمی ۶۰ میلیون پوندی تبدیل کند.

ایتالیایی‌ها مشتاق هستند تا وینگر منچستریونایتد را به صورت قرضی در ژانویه به خدمت بگیرند، و در پایان فصل قراردادش را دائمی کنند. آنها امیدوارند یونایتد با پرداخت نیمی از دستمزد سانچو در صورت رفتنش موافقت کند، زیرا می‌دانند که قرمزها مایلند او را بفروشند.

سانچو از زمانی که با اریک تن‌هاخ به دلیل عدم حضورش در بازی مقابل آرسنال در ابتدای سپتامبر درگیر شده بود، از تیم رانده شد. تن‌هاخ می‌گفت که سانچو به دلیل عملکرد ضعیفش در تمرین‌ها راهی آرسنال نشده اما این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی خود را قربانی خطاب کرد. او پس از امتناع از عذرخواهی دور از تیم اصلی تمرین می‌کند و تقریباً می‌توان مطمئن بود که دوران حرفه‌ای او در اولدترافورد به پایان رسیده است.

بوروسیا دورتموند نیز به سانچو علاقه‌مند است و این بازیکن قبل از اینکه در سال ۲۰۲۱ با ۷۳ میلیون پوند به منچستریونایتد بپیوندد، ۴ سال را در این تیم آلمانی گذرانده بود. اما منابع خبری ادعا می‌کنند که او تمایلی به بازگشت به باشگاه سابق خود ندارد و بازسازی حرفه خود در سری آ جذابیت بیشتری برایش دارد.

یونایتد می‌داند که در نهایت با آسیب مالی مواجه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که این اکنون تنها گزینه است. در همین حال، سران اولدترافورد قصد دارند ماه آینده بند قرارداد ۱۲ ماهه ویکتور لیندلوف را فعال کنند. تن‌هاخ تحت تأثیر نگرش لیندلوف برای بازیابی جایگاهش در ترکیب اصلی قرار گرفته و می‌داند که میلان و یوونتوس هر دو مشتاق جذب او هستند.

مدافع میانی سوئدی هنوز در مورد آینده بلندمدت خود در باشگاه تصمیم نگرفته است. اما با توجه به پایان یافتن قرارداد او در تابستان، یونایتد روند تمدید را آغاز خواهد کرد تا مطمئن شود در صورت جدایی، او را به رایگان از دست نخواهند داد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی