نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دردسر تازه برای پرسپولیسی‌ها/ رباط یاسین سلمانی پاره شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه یاسین سلمانی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده باشد، زیاد است.

در اوایل بازی پرسپولیس و گل گهر و بدون اینکه یاسین سلمانی برخوردی با بازیکنان حریف داشته باشد،به شدت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. مصدومیت ستاره جوان پرسپولیس به حدی بود که او نمی‌توانست خوب راه برود و با برانکارد از زمین بیرون رفت.

سلمانی که قصد داشت با فشار گذاشتن روی بازیکن گل گهر توپ گیری کند، ناگهان زانویش پیچ خورد و روی زمین افتاد. هرچند پزشکان پرسپولیس بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند و اعلام کردند بعد از ام‌آرآی نظر نهایی را خواهند داد.

با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که مصدومیت سلمانی جدی است و این بازیکن باکیفیت باید مدت‌ها از میادین دور باشد. در خصوص مصدومیت یاسین یکی از بازیکنان پرسپولیس روایت می‌کرد که مصدومیتش جدی است و به احتمال زیاد رباط داده است.

او با اشاره به نوع مصدوم شدن سلمانی به یکی از دوستانش می‌گفت: من فکر می‌کنم یاسین رباط داده باشد. او در رختکن درد زیادی داشت و زانویش چرخیده بود. حدسم این است که او رباط صلیبی پاره کرده است ولی با این حال امیدوارم یاسین رباط صلیبی پاره نکرده باشد و خیلی زود به تمرینات و بازی‌ها برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • افشین دست کج IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    چوب خدا صدا نداره، بردن حریف با ناداوری و هزارتا کلک دیگه این میشه
  • اشکان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    نه رباط که نداده اما چهل روزی رو باید به درمان بگذرونه
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    چوب خدا صدا نداره
    • استیصال IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      واقعا باید به حال این جماعت کیسه کش حسود و عقده ای تاسف خورد به فرض محال اون صحنه گل بوده و داور و کمک داور اشتباه کرده باشند شما خوشحالید که یه جوان ورزشکار مصدوم شده ! انسانیتم آرزوست اگه برادر خودتم بود این حرفا میزدی
  • فرامرز IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    اگر هم رباط صلیبی یاسین پاره شده باشد نباید شگفت زده بود انجام چند بازی پر فشار در زمانی کمتر از یک ماه سند بی سوادی عنایتی و دارو دسته اش است
  • احمدرضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    ضربه رضا عنایتی استقلالی به پرسپولیس،این بچه در عرض ۱۰ روز ۲۰ هزار مایل مسافرت هوایی کرد،اینهم نشونه غیر حرفه ای بودن فوتبال ایران،نکته دوم: از مصدومیت شدید یه فوتبالیست جوان خوشحال نباشید،چوب خدا برای همه خطا کاران صدا ندارد،مواظب باشید!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی