نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دیوید بکام برای کمک به منچستریونایتد وارد شد؛ ما ثبات می‌خواهیم/ من افراد مناسب را برای انجام این کار می‌شناسم!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران از خانواده گلیزر می‌خواهند که هر چه زودتر باشگاه را بفروشند و دیوید بکام در گرندپری قطر در این مورد صحبت کرد.

دیوید بکام از پروژه‌ای که به عنوان مالک اینترمیامی دارد لذت می‌برد، اما در عین حال نگران وضعیتی است که باشگاه دوران کودکی‌اش منچستریونایتد دچارش شده است.

مالک اینترمیامی در گرندپری فرمول یک قطر حضور یافت و در آنجا به سوالات اسکای اسپورت در مورد بحرانی که شیاطین سرخ تجربه می‌کنند پاسخ داد. جالب اینجاست که یکی از اصلی‌ترین پیشنهادها برای خرید این باشگاه انگلیسی از سوی قطر ارائه شده است.

بکام گفت: «ما یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان هستیم، اگر نگوییم بزرگترین. ما ثبات می‌خواهیم. این مهمترین چیز است. همه ما افرادی را در نظر داریم که فکر می‌کنیم باید باشگاه را اداره کنند و از آن مراقبت کنند و آن را به جایی که تعلق دارد برگردانند. ما می‌خواهیم به اوج برگردیم و من افراد مناسب را برای انجام این کار می‌شناسم، پس باید صبر کنیم ببینیم چه می‌شود.»

علاوه بر این، بکام پس از آخرین شکست‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، خواستار صبوری با اریک تن‌هاخ شد. بکام گفت: «او مربی خوبی است. روزهای سختی است و سر و صدای زیادی در باشگاه وجود دارد. باید از شر آن سر و صدا خلاص شویم. نیاز داریم که تصمیمی برای مصلحت باشگاه، مربیان، بازیکنان و هواداران گرفته شود.»

اطراف گلیزرها، مالکان آمریکایی باشگاه انگلیسی، جو وحشتناکی به وجود آمده است. هواداران خواهان تغییر فوری مالکیت هستند تا این باشگاه بزرگ اروپایی که برای مدت طولانی در رکود بوده احیا شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ViSCA CATALAN IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    حقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی