نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پرسپولیس کماکان تلفات می‌دهد/ بمب نقل و انتقالات فصل را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌ای که می‌توانست سه سال قبل لژیونر شود و تا الان باید ۳۰ بازی ملی می‌داشت در پرسپولیس هم ناکام ماند.

اصفهانی‌ها در فوتبال هم مثل زندگی خیلی زرنگ هستند. آنها بازیکن خوب را رها نمی‌کنند، به خصوص وقتی که این بازیکن محصول خودشان باشد. پس هر بازیکنی که از سپاهان می‌رود همیشه این نگاه نگران دنبال اوست که مبادا از نظر جسمی شرایط ایده‌آلی ندارد.

در تمام دو دهه گذشته و تاریخ لیگ برتر بازیکنان وقتی از سپاهان جدا می‌شوند که دیگر کیفیت سابق را نداشته باشند. البته که استثنا هم وجود داشته مثل «سید مهدی رحمتی» یا «سید جلال حسینی» اما آنها هم حتی با بازوبند کاپیتانی استقلال و پرسپولیس دیگر آن درخشش سپاهان را تکرار نکردند چرا که سنشان بالا رفته بود.

سپاهان بازیکنی داشته که بعد از این تیم ملی‌پوش باشد، مثلاً «علی کریمی» اما نگاه کنید به مصدومیت‌های فراوان و طولانی او!

با این مقدمه به سراغ «یاسین سلمانی» می‌رویم. پدیده‌ای که سه سال قبل چشم فوتبال ایران را خیره کرد. یاسین بی‌نظیر بود، تکنیکی و سرعتی، باهوش و گلزن، یک انتخاب ایده‌آل برای مرکز زمین.

اما همین یاسین سلمانی درست در روزهای اوج دچار مصدومیت سنگین پارگی رباط شد و یک فصل کامل را از دست داد. وقتی هم به زمین برگشت سال قبل قراردادش را با سپاهان تمدید نکرد تا کمتر بازی کند و حالا چوب همین زمان‌های از دست رفته را می‌خورد.

یاسین کل فصل نقل و انتقالات را از دست داد، در کش و قوس بین خارج از ایران، استقلال یا پرسپولیس! بعد هم که پیراهن قرمز را برگزید مدام در اردوهای تیم امید بود. سفرهای طولانی و فشار روانی باعث شد این ستاره در اولین حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس متاسفانه دوباره مصدوم شود.

البته پرسپولیس در همین بازی سرلک را هم بدلیل مصدومیت از دست داد و مهدی ترابی و وحید امیری هم هنوز مصدومند اما ماجرای یاسین از همه بدتر است. هنوز جواب ام آر آی یاسین نیامده و امیدواریم که او رباط پاره نکرده باشد اما اگر چنین باشد این فصل هم برای ستاره جوان تمام شد.

کاش بازیکنان ما در نقل و انتقالات زودتر تصمیم بگیرند و در تمرینات بدنسازی تیمشان شرکت کنند تا اینگونه آسیب نبینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 63636366666 IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    خدا سلامتش کنه اما ببینید چقدر به استقلال امروز وفردا کرد نزاشت استقلال بازیکن بگیرد گفت هستم آخر به پرسپولیس رفت چون چهل میلیارد پول گرفت
    • حنیف IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      سید جلال حسینی و مهدی رحمتی در استقلال و پرسپولیس درخشش سپاهان نداشتن!!!؟؟؟؟ جک سال از استاد رو داشته باشید خداوکیلی تو فکر شما چی هست😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی