نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
عکس| شناسایی عامل مصدومیت پرسپولیسی‌ها/ مقصر این همه آسیب‌دیدگی باید پاسخگو باشد/ ۴ مصدوم روی دست یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باقی ماندن چهار مصدوم روی دست کادر فنی پرسپولیس در کمتر از ۲۰ روز چه معنی می‌تواند داشته باشد؟

نگاهی به اتفاقات اخیر در اردوی تیم پرسپولیس در خلال برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر شرایط خوبی را پیش روی این تیم قرار نمی‌دهد.

اعضای تیم پرسپولیس در شرایطی بازی آخر خود مقابل گل گهر سیرجان را به پایان رساندند که حالا تعداد مصدومان این تیم به عدد ۴ رسید.

با مروری بر اتفاقات دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان و مصدومیت دقیقه ۸ و دقایق پایانی مهدی ترابی و وحید امیری به این نکته می‌رسیم که به نظر می‌رسد اوضاع تمرینی پرسپولیس در این مدت چندان مطلوب نبود است.

خوزه آگوستو لوسادا بنیتز که با نام پپه لوسادا بعنوان مربی بدنساز اسپانیایی تیم پرسپولیس شناخته می شود ظاهرا نتوانسته آنطور که باید و شاید بدن بازیکنان این تیم را در شرایطی قرار بدهد که تحت تاثیر فشار مسابقات مصدوم نشوند. گرچه با توجه به لغو دیدارهای هفته پنجم و ششم برای پرسپولیس می توان گفت که فشار چندانی هم روی بازیکنان این تیم نبوده است.

عکس| شناسایی عامل مصدومیت پرسپولیسی‌ها/ مقصر این همه آسیب‌دیدگی باید پاسخگو باشد/ ۴ مصدوم روی دست یحیی

بعد از مصدومیت وحید امیری و مهدی ترابی حالا پارگی رباط صلیبی یاسین سلمانی و مصدومیت دوباره میلاد سرلک که چندی قبل نیز دچار مصدومیت شده بود اوضاع نفری نزد سرمربی پرسپولیس را وخیم‌تر کرده است.

به نظر می‌رسد با فرا رسیدن تعطیلات پیش رو برای فیفا دی یکی از مهمترین کارهای تیم پرسپولیس باید همان بدنسازی و تقویت قوای جسمانی شاگردان یحیی گل محمدی باشد. در غیر این صورت با این روند مصدومیت‌ها مشخص نیست این تیم تا پایان نیم فصل در چه وضعیتی به نیم فصل خواهد رسید.

یادآور می‌شود؛ پرسپولیس تا اینجای کار تنها ۵ دیدار در لیگ برتر و ۲ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده که در این هفت بازی ۴ مصدوم روی دستش باقی مانده است. در این بین تنها یاسین سلمانی بازیکنی بود که برای همراهی تیم فوتبال امید کشورمان به هانگژو چین رفت و بقیه فقط در تهران و در خدمت پرسپولیس بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حمید IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    تنها علت حقوق ضایع شده تیمای دیگست
  • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    بازیکنی ک فصل امده سازی رو مشغول مذاکره بوده و بعد ظرف بیست روز سه چهار تا پرواز و بازیای سنگین معلومه این بلا سرش میاد این ربطی ب مربی بدنساز نداره . بقیه هم بازیکناین ک همش تو اردوی تیم ملی بودن بدون استراحت
  • Arash IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    دیگه تا زمانی که داور هست چه نیازی به بازیکن دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی