نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
این استقلالی می‌خواست سعید مهری را سه ماه خانه‌نشین کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به یک پیروزی مهم در رفسنجان دست یافت اما از یک بابت هم فوق العاده خوش شانس بود.

اگرچه استقلال توانست مثل رفسنجان را شکست بدهد و یک بازی ارزشمند خارج از خانه را با پیروزی تمام کند ولی جواد نکونام علاوه بر این برد مهم، یک خوش شانسی دیگر هم آورد چون نزدیک بود یکی از هافبک‌های خودش را از دست بدهد. 

نکونام به سبک بازی سعید مهری علاقه فراوانی دارد و حتی در تابستان وقتی بحث فسخ قرارداد او پیش آمد، تاکید کرد که  به حفظ این بازیکن علاقه فراوانی دارد و در نهایت باشگاه هم همین کار را کرد. مهری در بازی با مثل رفسنجان یک لحظه با تکل خشن فرشید باقری مواجه شد و پس از پایان مسابقه جای استوک این بازیکن اسبق استقلال کاملاً روی پاهای سعید خودنمایی می‌کرد به طوری که پزشکان و اطرافیان تیم معتقد بودند اگر باقری یک مقدار محکم‌تر تک زده بود، هیچ بعید نبود سعید مهری سه ماه خانه‌نشین شود و نیم فصل اول را به طور کامل از دست بدهد اما شانس آورد که چنین اتفاقی برایش رخ نداد و به سلامت از رفسنجان به تهران بازگشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۹ IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    با قراردادهایی که کیسه برای کیسه تن ها بسته که چهل پنجاه میلیون تومنه هیچ کیسه تنی خونه نشین نمیشه
  • وحدت US ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    طرف اونقدر نچسب و بدفازه که بعد دوسال رفتنش هم داره واسه استقلال ضرر میرسونه
  • محمود IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    آقا چرا همه دارن بهم نگاه میکنند و سرشونو بالا گرفتن و سوت بلبلی میزنند؟ چرا هیچکس درباره بازی دیروز پرسپولیس هیچی نمیگه که با نامردی بردن؟ و خودشونو هم زدن به اون راه،، واقعا که میگن مملکت صاحب نداره همینه ها!! وزریر ورزش نشسته در و دیوار رو نگاه میکنه!! رسانها و مخصوصا همین رسانه محترم خبرهاشون دیگه در مورد استقلال خبرهای خوبه!!طرفدارای پرسپولیسم که میدونن چجوری با فضاحت بردن و تو دلشون داره قند آب میشه همشون ساکتن و یواشکی پوزخند میزنن و غیره و غیره... همچی گل بلبله تو این مملکت چون پرسپولیس برده،، باریکلا به داروران ما و فدارسیون فوتبال و وزیر ورزش!! خب وزیر محترم ورزش فردا جام قهرمانی رو بدهد به پرسپولیس و این همه هزینهای میلیاردی را که از بیت المال مردم هست و برای خود این مردم نیز هست و آنرا واسه تیمهای لیگ برتر خرج میکنند را بدین همین مردم اینهمه اوضاع و احوال معیشتشون خرابه؟ بد میگم؟؟ تو این مملکت فاتحه فوتبال خوندس داداش با اینکه وزیر هم تعیین شد باز تمام ۱۵ تیم دیگر ول معطلند چون قراره پرسپولیس قهرمان بشه!! بازیهای بعدی لیگ و تیمها کلا عروسکهای خیمه شب بازیه برای مردم است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی