نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
۱ |
۰
روزی که مربی محبوب قرمزها عقلش را از دست داد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاتریس اورا، مدافع سابق تیم منچستریونایتد، گفت که فرگوسن قبل از فینال لیگ قهرمانان ٢٠٠٨ صحبت‌های احساسی خاصی و عجیبی را با تیم انجام داد.

 پاتریس اورا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد بازی کرد و با این تیم به عناوین زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد. او از بازیکنانی است که مدیریت فرگوسن را تحسین می‌کند و او را بهترین سرمربی تاریخ می‌داند. این بازیکن فرانسوی مطلب بلندی را در پلیرز تریبون در مورد صحبت های تیم سر الکس فرگوسن قبل از فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۸ نوشته است.

در بخش هایی از این مطلب او نوشته است: قبل از بازی فرگوسن همه ما را جمع کرد و صحبت‌های عجیبی را شروع کرد من این جام را قبلاً برنده شده‌ام. ما حتی نیازی به انجام این بازی نداریم. همه ما تعجب کردیم و فکر کردیم عقلش را از دست داده است. بعد فرگوسن رو به من کرد، او گفت: به پاتریس نگاه کن. او ۲۴ برادر و خواهر دارد. تصور کنید مادرش باید چه می کرد تا غذا را روی میز بگذارد!

سپس رو به وین رونی گفت: به وین نگاه کن. او در یکی از فقیرترین قسمت های لیورپول بزرگ شد. سپس رو به پارک جی سونگ کرد. به جی نگاه کن، او از کره جنوبی این همه راه را آمده است و پیشرفت کرده است.

همانطور که مربی در مورد داستان های ما صحبت می کرد، متوجه شدیم که او به یک همدلی جمعی اشاره می کند. ما فقط یک تیم فوتبال نبودیم - ما مردمی از هر گوشه جهان، از انواع فرهنگ ها و نژادها و مذاهب بودیم. و حالا ما آنجا بودیم، با هم در یک رختکن در مسکو، برای یک هدف مشترک می جنگیدیم. از طریق فوتبال با هم برادر شده بودیم.

فرگوسن در آخر گفت: این پیروزی من است. پیروزی من شما هستید. همه ما احساساتی شدیم. آن روز قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، یونایتد من را عاشق این بازی کرد.

بیشتر بخوانید: روز سیاه برای اسطوره منچستریونایتد/ الکس فرگوسن همسفر زندگی‌اش را از دست داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی