سپاهان از خجالت فدراسیون فوتبال هم درآمد؛ در ماجرای الاتحاد منفعلانه برخورد کردید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای درباره لغو برگزاری دیدار با الاتحاد، واکنش جدیدی نشان داد.

تیم فوتبال سپاهان بیانیه جدیدی در خصوص برگزار نشدن بازی این تیم با الاتحاد منتشر کرده که در بخشی از این بیانیه به گلایه از فدراسیون فوتبال پرداخته است: پس از گفت‌وگوهای فراوان پرونده هم‌اکنون در AFC و در مرحله صدور رای قرار دارد. هرچند فدراسیون فوتبال در این ماجرا نیز منفعلانه برخورد کرد اما از تمام هوادارانی که با صبر و حمایت خود بار دیگر فرهنگ اصیل هواداری سپاهان را به جهان نشان دادند تشکر نموده و لازم می‌دانیم به دلیل لغو این دیدار مهم در حضور پرشور آنان، مجددا از تمامی هواداران سپاهان دلجویی کنیم.

مشروح بیانیه سپاهان را اینجا بخوانید: واکنش تند باشگاه سپاهان به روایت یک خبرگزاری؛ با دشمنان قسم‌خورده کشور همکار شده‌اید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    هر کاری میخواین رو میکنید از عالم و آدم هم طلب کارید
  • وحید سردار IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    الهی شکر ، آنروز گزارش های ظالمانه وطن فروشان و جنایات علیه پرسپولیس میشد یادتان میاد. در بی گناهی و غیر قابل قیاس اون شرایط ، حال خدا جای حق نشسته ، و شک نکنید. اتفاق نوشته شده حکم الهی است ‌.
    • امین IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      از پرسپولیسی بیشتر از اینا نمیشه انتظار داشت سر اخطار رحمان احمدی یادمونم نمیره و دوم اینکه بازی سپاهان سیاسی بود ربطی با کسی نداشت.
  • 6 IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    شله ضد فوتبال همينه همينه
  • وحید رد بوی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    چند نمونه از فرهنگ اصیل هوادارن سپاهان : - حمله به خبرنگاران اعزامی از تهران با ماشین های پلاک تهران -حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس و سنگ پرانی و شکستن شیشه اتوبوس -حمله با زنجیر و چاقو به هواداران پرسپولیس ( در صورتی که همگی همشهریان خودشان بودند) -حمله به هتل تیم میهمان و ایجاد مزاحمت ترافیکی و سروصدا جهت سلب آسایش میهمان - پنچر کردن اتوبوس تیم خودی جهت جلوگیری از مسابقه فقط بدلیل آنکه کی روش استنلی مصدوم است و تیم پرسپولیس با تعویق بازی مخالفت کرده (بذارکه 3 هیچ بشه غیرتمون له نشه) - حمله به هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و کتک کاری روی سکو ها با خودی و غیر خود ی( همان بازی 0:0 سال 1399 که قلعه نویی مربی سپاهان بود و رییس مافیا کیه رو با زدن روی سینه خود تایید میکرد) - ارائه آب معدنی مسموم به صورت پکیج به تیمهای میهمان ... البته خود باشگاه سپاهان از شخصیت بالایی برخوردار هست و هیئت مدیره و شخص ساکت با تیمهای میهمان برخورد خوب و شایسته ای دارند.
  • مجید IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    باسلام ببخشیدکه من رکم توفدراسیون نشستن هرکاری دلشون میخوادمیکنن براشون مهم نیست چه بلایی سرهوادارمیاداخه هیچکس نیست بدادتیم پرسپولیس برسه اخه ماهواداراچه گناهی کردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی