کلوب| پس از کسر امتیاز سپاهان و پرسپولیس، حالا نوبت استقلال است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شکایت چهار باشگاه استقلال و ذوب آهن و تراکتور و گل گهر از تیم سپاهان به دلیل رعایت نکردن سقف قرارداد چند بازیکن خود کمیته انضباطی از این 4 امتیاز کسر کرد تا صدرنشینی این تیم اصفهانی به یکباره با رده چهارمی تغییر داده شود.

پس از کسر امتیاز از تیم سپاهان انتظار و توقع این می‌رفت که کم کم از دیگر تیم ها که به نوعی سقف قرارداد بازیکنان خود را رعایت نکرده‌اند و به قولی این قانون را با انواع تبصره ها و ماده هایش دور زده‌اند هم امتیازی کسر شود که اینبار نوبت به پرسپولیس رسید.

هر چند دلیل کسر تنها یک امتیاز از پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد بازیکنانش نبوده که اگر چنین می‌بود طبیعتا همچون تیم سپاهان بیشتر از یک امتیاز باید از این تیم کسر می‌شد پس کسر تنها یک امتیاز از پرسپولیس دلیلی به جز سقف قرارداد داشت.

حال باز دیگر تیم ها در انتظار نشسته‌اند تا کم کم از تمامی‌تیم های بالای جدول امتیاز کسر شود، به همین خاطر بسیاری می‌گویند نوبتی هم که باشد حالا نوبت استقلال است که شامل کسر امتیاز شود و بین یک تا چهار امتیاز از این تیم هم امتیاز کم شود.

اما هنوز نمی‌دانیم که دیگر دلیل توقع کسر امتیاز از تیم استقلال که به تازگی به صدر جدول رسیده است چیست؟ آیا این تیم که اینقدر در مورد رقم قرارداد بازیکنان خود محتاط است شامل قانون عدم رعایت سقف قرارداد می‌شود که خب طبیعتا چنین نخواهد بود..

پس طبیعتا اگر هیچ دلیل دیگری برای کسر امتیاز از تیم استقلال نباشد نمی‌توان صراحتا این تیم را متهم به عدم رعایت قوانین کرد، تیمی که خود چوب ندانم کاری ها و بی مبالاتی های مدیران خود را در طی چند فصل گذشته خورده است و در این فصل دیگر تصمیم ندارد که اتفاق تازه و عجیب و وحشتاک دیگری را با عنوان کسر امتیاز از تیمش ببیند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    خود باشگاه کیسه؛ یعنی تخلف!!! باید مقررات رعایت بشه و ۲ بار قرارداد بستن کیسه با نکونام مشخص بشه! فصل گذشته هم مدیرعاملین این تیم؛ انواع و اقسام تخلفات رو انجام دادن! حالا منتظر عدالت کمیته انضباطی هستیم؟؟؟
    • حسین IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      عجب تراکتور، سپاهان، گلگهر وپرسپولیس بازیکن گرانقیمت خریده اند استقلال که امسال فقط ۲بازیکن خریده عالم وآدم هم می دانند پس چگونه همچین تیتری می زنید آیا برای درآمد زایی خودتان هست که چندبچه لنگ مجازی را بچپانید که علتش همین هست وگرنه به خودتان اجازه نمی دادید حتی در این مورد حتی به استقلال شک هم بکنید استقلال را به خاطر لنگپولیس از جام باشگاههای آسیا حذف کردند حسین زاده را استقلال می خواست اما باشگاه بلژیکی اعلام کرد باید ۸۰۰هزار دلار پول بابتش بدهید استقلال نداشت وای تراکتور راحت پرداخت کرد وخرید پرسپولیس علنا اعلام کرد هوادار متمول داریم وگرنه بیرانوند که اعلام کرد به درویش اگر تا ساعت ۱۸ همانروز ۶۰میلیارد تومان پیش قرارداد پرداخت نکردی هرجایی که دوست دارم می روم در مورد خدمت سربازی بازیکنان لنگ هم تیتر بزنید چطوری سربازی نمی روند
    • لنگپاره پاره IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      آخ آخ آخ چقدر این لنگیها می سوزند وقتی اسم استقلال را می آورند معلوم نيست چه پدر کشتگی با این تیم قهرمان آسیا دارند شما می دانید علتش چیست
    • رانتپولیس اعظم IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      هرجا سخن از رانت هست نام بزرگ رانتپولیس می درخشد
    • رضایاک اصلی۹ IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      از کیسه امتیاز کم نمیشه کیسه را هدایت میکنن لیگ سه چون تخلفاتش خیلی زیاده
  • جاناتان IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    پرسپولیسیا اینقدر ترسیده بودن که خودشون به کسر ۳ امتیاز هم راضی بودن اما فدراسیون مهربان فوتبال و کمیته های بهتر از جانش مثل کمیته داوران مثل کمیته انظباطی و....که همه رقم پای آن ایستاده اند ، برای تیم نظر کرده خودشان فقط یک امتیاز که برای پرسپولیس همان هم زیاد است کم کردند واقعا این غم جانکاه را چطور باید هضم کرد !
  • سپاهان قهرمان IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    الان نوبت کیسه هست.از کیسه و لنگ باید 4 امتیاز کسر بشه.فدراسیون اگه عدالت دارد ثابت کنه.
  • طرفدار فوتبال US ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    جناب فخرالحاج ، هر چقدر ما خودمان بخواهیم به آن راه بزنیم نمی‌توانیم تناقضات را نادیده بگیریم . ۱. آقای خطیر صراحتا تایید میکند که با توجه به دریافت مجوز ملی ، بیست و پنج میلیارد به سقف این تیم افزوده شده است درحالیکه این عدد حداکثر ده میلیارد هست .۲. برخی رسانه های طرفدار استقلال ، درآمد زایی میلیاردها تومانی از محل فروش بازیکنان این تیم در نظر گرفته اند که اولا با کسر پول رضایت نامه ی برخی از آنها این عدد ناچیز است ثانیا فقط نصف کل مبلغ فروش میتواند به سقف افزوده شود ثالثا طبق اعلام خود استقلال قبل از شروع فصل ، بودجه ی این باشگاه به سازمان لیگ پنج میلیارد تومان بالاتر از سقف اعلام شد ( قبل از جذب مهری ) .۳. بلانکو در ترانسفر مارکت هشتصد هزار دلار قیمت دارد و پیشنهاد ششصد هزار دلاری یکی از تیمهای آسیایی لیگ برتر را رد کرده بود .استقلال در حالیکه سقف آن پر است قیمت بلانکو را میخواهد چند میلیارد بزند ؟ بلانکو ، سعید مهری نیست !
  • قاسم US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    آسیاب به نوبت از کیسه هم کسر میشه ، شاید هم از تیم محلاتی مثل استقلال کاری نداشته باشند چون در حد نام عشقپولیس نیست ، خاک عالم ،یه گل نتونست به مس بزند خود بچه های میزبان زحمت کشیدن براشون گل زدن ، تبانی تبانی تبانی دیگه بسه بابا بار کج به مقصد نمی‌رسد حالاها. باشد حصرت سه جام پرسپولیس بمانید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی