پای پلیس به تمرین تیم ملی ایتالیا کشیده شد/ زانیولو و تونالی تحت بازجویی قرار گرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی افشای شرط‌بندی دو بازیکن تیم ملی ایتالیا، این دو هافبک که در حال حاضر عضو تیم‌های انگلیسی هستند اردوی آتزوری را ترک کردند.

ساندرو تونالی و نیکولو زانیو هافبک‌های تیم ملی ایتالیا پس از بازجویی در مورد نقض قوانین شرط‌بندی، از اردو به تیم‌های باشگاهی‌شان نیوکاسل و استون‌ویلا بازگردانده شدند.

خبرگزاری رسمی ایتالیا ANSA اعلام کرد این دو بازیکن روز پنج‌شنبه توسط پلیس در رابطه با نقض قوانین شرط‌بندی مورد بازجویی قرار گرفته‌اند. پیش از این هم نیکولو فاجولو هافبک یوونتوس به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی مورد بازجویی قرار گرفته بود.

فدراسیون فوتبال ایتالیا ضمن تأیید این خبر، اعلام کرد که تونالی و زانیولو در آستانه بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ مقابل مالت و انگلیس از اردوی آتزوی کنار گذاشته شده‌اند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است: «فدراسیون اعلام می‌کند که در اواخر بعدازظهر پنج‌شنبه دفتر دادستان عمومی تورین اقداماتی تحقیقاتی را به فوتبالیست‌ها ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو که در حال حاضر با تیم ملی در کمپ تمرینی کاورچانو حضور دارند، ابلاغ کرده است. طرف‌نظر از این ادعاها، معتقدیم در این شرایط بازیکنان در شرایط لازم برای رویارویی با تعهدات برنامه‌ریزی شده در روزهای آتی نیستند. فدراسیون تصمیم گرفته تا از آن‌ها حمایت کند و اجازه دهد تا به باشگاه‌های خودشان بازگردند.»

هردو بازیکن به نقض مقررات شرط‌بندی متهم شده‌اند که در این بین مشخص شده زانیولو در بازی‌های رم در جام‌حذفی ایتالیا شرط‌بندی کرده، در حالی که در ترکیب تیم در روز آن بازی حضور داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی